کد خبر: 697191
تاریخ انتشار :

صدور اعلام قرمز برای تروریست‌های حادثه تروریستی "راسک"

سخنگوی فراجا گفت: پلیس بین الملل فراجا با دیپلماسی انتظامی موثر نسبت به پیگرد بین المللی از طریق اینترپل و صدور اعلان قرمز برای تروریست‌ها اقدام کرده است.

صدور اعلام قرمز برای تروریست‌های حادثه تروریستی "راسک"
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس از رایزنی‌های گسترده‌ امنیتی، انتظامی و دیپلماتیک در خصوص برخورد موثر با تروریست‌های حادثه‌ مقر انتظامی شهرستان راسک خبرداد.

سخنگوی پلیس گفت: طی تعاملات و رایزنی‌های انجام شده با مقامات مرزی و انتظامی کشور پاکستان برخورد قاطع با تروریست‌ها در دستور کار قرار گرفته و رایزنی‌های دیپلماتیک از مسیر وزارت امور خارجه برای محکومیت بین المللی این اقدام ناجوانمردانه آغاز که منجر به واکنش سازمان ملل شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس بین الملل فراجا با دیپلماسی انتظامی موثر نسبت به پیگرد بین المللی از طریق اینترپل و صدور اعلان قرمز برای تروریست‌ها اقدام کرده است.

سخنگوی فراجا در خصوص آخرین وضعیت مجروحین حادثه و مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا گفت: تعداد 11 نفر از پرسنل خدوم پلیس در این حادثه به شهادت رسیدند و تعداد 8 نفر زخمی شدند که حال همگی مساعد است.

وی ادامه داد: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای عزیزمان در پنج استان گیلان، بوشهر، قزوین، خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان با حضور گسترده‌ مردم برگزار خواهد شد.

سردار منتظرالمهدی در پایان تاکید کرد: در این حادثه یکی از افسران عزیز ما ستواندوم براهویی اهل تسنن و از مردم نجیب و شهیدپرور بلوچستان به شهادت رسید. این هشداری بزرگ و عبرت آموز برای تروریست‌ها است که بدانند مردم سیستان و بلوچستان و فراجا در کنار هم امنیت و آرامش را با مشارکت جمعی خواهند ساخت؛ بنابراین هیچ جای امنی برای تروریست‌ها در این سرزمین وجود نداشته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سزای اعمال شان خواهند رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها