کد خبر: 697239
تاریخ انتشار :

وام فوری | وام فوری با سفته | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

با یه کلیک وام فوری با اقساط 5 ساله و کم سود بگیر

اگر به دنبال وام فوری کم سود 100 تا 300 میلیون تومانی با اقساط بلند مدت هستید مطلب زیر را بخوانید.

با یه کلیک وام فوری با اقساط 5 ساله و کم سود بگیر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری نشان 24 : امروز خبر خوشی درباره پرداخت وام فوری جدید با سود کم برای همه منتشر شد. در ماه های گذشته پرداخت وام فوری اغلب آنلاین و با سود کم بوده است. وام فوری در بسیاری از مواقع از نان شب واجب تر است. آخرین اخبار دریافت وام فوری با شرایط استثنایی را با هم در سایت نشان 24 می خوانیم.

وام فوری 100 میلیونی با بازپرداخت  ساله فقط با کارت پایان خدمت

بانک ملت به سربازان دارای کارت پایان خدمت وام ۱۰۰میلیون تومانی اشتغال با سود ۱۸درصد و بازپرداخت ۵ ساله پرداخت می‌کند. بانک ملت اعلام کرده پرداخت تسهیلات مرابحه برای اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه خود را سپری کرده‌اند با معرفی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح امکان‌پذیر است. سقف مبلغ وام حداکثر ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده و مدت بازپرداخت آن هم حداکثر ۵ سال (۶۰ ماه) اعلام شده است. 

این وام با عقد مرابحه و نرخ سود ۱۸درصد پرداخت می‌شود. پرداخت این وام با انعقاد قرارداد و سفته با ضمانت کاملا معتبر (کارمند دارای کسر اقساط و حساب جاری دارای معدل) یا وثیقه ملکی غیرمنقول داخل شهری (سند ملکی) امکان‌پذیر است. 

پرداخت وام صرفا به سربازان ترخیص‌شده دارای مهارت تعلق می‌گیرد که درخواست آنها از سوی گروه کاری مهارت و اشتغال کارکنان وظیفه که ذیل معاونت استانداری‌ها ایجاد شده است مورد تایید قرار گرفته و به بانک معرفی می‌شوند. متقاضیان و ضامنان باید فاقد هرگونه چک برگشتی و تسهیلات معوق در سیستم بانکی کشور باشند. 

این تسهیلات فاقد مسدودی حساب است و برای دریافت آن نیاز به میانگین حساب در بانک ملت نیست. بنا بر این گزارش پیش از این در خبرها آمده بود: این تسهیلات به سربازان وظیفه‌ای که در ایام خدمت موفق به دریافت گواهینامه مهارتی از ادارات و سازمان‌های مربوطه (فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و ...) شده‌اند و طی سال‌های ۹۷، ۹۸، ۹۹ و سه ماه اول ۱۴۰۰ از خدمت مقدس سربازی ترخیص شده‌اند تعلق می‌گیرد.

شرایط دریافت وام فوری قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی

اگر دنبال یک وام خرد و بدون سود هستید، شاید بتوانید از تسهیلات قرض الحسنه بانک‌ها استفاده کنید. این وام‌ها با کارمزد ناچیز ۴ درصد

و بدون هیچ بهره‌ای به شما پرداخت می‌شوند. اما این وام‌ها یک شرط مهم دارند؛ شما باید یک حساب در بانک مورد نظر باز کنید و یک حداقل مبلغی را به مدت معینی در آن نگه دارید. این پول می‌تواند میانگین حساب شما را بالا ببرد و شرایط دریافت وام را برای شما فراهم کند. پس اگر می‌خواهید از این فرصت استفاده کنید، باید حداقل سه ماه قبل از درخواست وام، پول خود را در حساب قرار دهید. بانک رسالت و بانک مهر ایران از آن دسته بانک‌هایی هستند که بیش از همه به متقاضیان وام قرض الحسنه وام پرداخت می‌کنند. پس اگر می‌خواهید یک وام ۳۰۰ میلیون تومانی بدون سود بگیرید، این دو بانک را در نظر داشته باشید.

وام فوری ۳۰۰ میلیونی خرید کالا با سود بانکی

اگر به دنبال یک وام خرد با سود بانکی هستید، می‌توانید از طرح‌های مختلف بانک‌ها استفاده کنید. این طرح‌ها به شما امکان می‌دهند که برای خرید کالا، تعمیر مسکن یا راه‌اندازی کسب‌وکار وام بگیرید. وام ۳۰۰ میلیونی با سودی بین ۱۸ تا ۲۵ درصد پرداخت می‌شود. شما می‌توانید این وام را در بازه‌ای بین ۱۲ تا ۶۰ ماه بازپرداخت کنید. توجه داشته باشید که سود و اقساط هر طرح بانکی متفاوت است. پس اگر می‌خواهید وام بگیرید، بهتر است طرحی را انتخاب کنید که سود کم‌تر و مدت بازپرداخت بیش‌تر داشته باشد.

شرایط دریافت وام فوری

برای دریافت وام ۳۰۰ میلیونی، شما باید این شرایط را داشته باشید:

حداقل سن قانونی ۱۸ سال

ارائه گواهی اشتغال به کار و یا جواز کسب خود

یک ضامن معتبر

چک یا سفته خود را به عنوان ضمانت به بانک بسپارید

رتبه اعتباری خوبی داشته باشید و وام یا قسطی معوقه نداشته باشید

کدام بانک‌ها وام فوری۳۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کنند؟ + معرفی طرح‌ها

بانک سینا: این بانک در قالب سه طرح «تعمیرات مسکن»، «طرح سپیدار» و «طرح نیلوفر» به مشتریان وام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان می‌دهد. طرح اول یعنی همان تعمیرات مسکن با سود ۲۳درصد و دو طرح بعدی قرض الحسنه و با کارمزد ۴درصد به متقاضیان تسهیلات داده می‌شود.

بانک شهر: تسهیلات خرد بانک شهر با نام «پویا شهر» تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان و با سود ۲۳درصد ارائه می‌شود. البته برای گرفتن این وام با سود ۲۳درصد باید میانگین حساب و خواب سپرده هم داشته باشید و ۷۰درصد مبلغ سپرده را به‌تان وام می‌دهند. این یعنی وام بانک شهر چندان بصرفه نیست. مدت زمان بازپرداخت اقساط طرح پویاشهر هم ۳۶ماهه خواهد بود. 

بانک صادرات: طرح «سپاس سپهر» این بانک هم وام خرد تا سقف ۳۰۰ میلیون می‌دهد. این تسهیلات هم قرض الحسنه بوده و فقط کارمزد ۴درصد از وام‌گیرنده دریافت می‌کند. البته این وام هم مانند دیگر تسهیلات قرض الحسنه وام‌های خرد نیاز به میانگین حساب و خواب سپرده به مدت ۲ تا ۱۲ماه دارد. سقف مدت بازپرداخت این طرح هم ۳۶ماه است.

وام سنا ۲ بانک صادارت هم از جمله وام‌‌های ۳۰۰ میلیون تومانی بوده که فرق آن با سپاس سپهر در سود آن است. طرح سنا ۲ سود ۱۵ تا ۲۳ درصدی دارد که بهره‌مندی از این طرح نیاز به حداقل ۲ ماه میانگین حساب دارد.

بانک کشاورزی: در طرح «مهر ماندگار» بانک کشاورزی می‌توانید با افتتاح حساب و گذاشتن ۳ تا ۸ ماه پول در حساب خودتان، تا ۳۲۵ درصد سپرده‌تان وام بگیرید. این وام بسته به میزان ماندن پول در حساب و تعداد اقساط با سود ۱۰ تا ۱۴درصد به متقاضیان داده می‌شود.

موسسه ملل: موسسه ملل هم تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان به کاربران بانکی خود وام می‌دهد. این وام با سود ۲۳درصد اعطا می‌شود و البته برای گرفتن آن نیاز به داشتن ۳ ضامن معتبر و رسمی دارید که گرفتنش را خیلی سخت می‌کند. نکته عجیب این‌که روش دادن این وام هم براساس داشتن میانگین حساب است. 

بانک ملی: بانک ملی دو طرح برای اعطای وام خرد به مشتریانش دارد: «وام مهربانی» و «طرح صدف». سود تسهیلات طرح صدف بین یک تا ۱۸درصد است و وام مهربانی هم با سود ۴درصدی به وام‌گیرنده داده می‌شود. هر دو طرح هم براساس میانگین سپرده حساب و مدت زمانی که پول داخل حساب باقی می‌ماند، ارائه می‌شود.

بانک مهر ایران: بانک مهر ایران در قالب طرح‌های «مهریار مهر ایران» و «تسهیلات امتیازی مهر» به مشتریانش وام می‌دهد. هر دو طرح هم با کارمزد ۴درصد ارائه شده و نیاز به داشتن میانگین حساب دارند.

منبع: اقتصاد آنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها