کد خبر: 697293
تاریخ انتشار :

حسینی‌بوشهری:

اگر بناست بساط خود را از انقلاب جدا کنید از همان ابتدا خود را وارد انقلاب نکنید

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر انقلابی هستیم باید انقلابی بمانیم اما اگر بناست بساط خود را از انقلاب جدا کنید از همان ابتدا خود را وارد انقلاب نکنید.

اگر بناست بساط خود را از انقلاب جدا کنید از همان ابتدا خود را وارد انقلاب نکنید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در مراسم عزاداری ایام فاطمیه مردم بوشهر، اظهار کرد: در این ایام علاوه بر عزاداری فاطمیه، حمله رژیم غاصب اسرائیل به فلسطین هم مسلمانان را غمگین کرده است و امروز امت پیامبر ظلم و ستم کودک‌کشان و کسانی را تجربه می‌کند که نهایت تلاش‌ را برای درگیری با مسلمانان به کار گرفته‌اند تا اساس و ریشه امت اسلامی را در هم بریزند و این شرایط باعث نگرانی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اساس اسلام بر محبت به اهل بیت قرار دارد، اظهار کرد: اگر کسی می‌خواهد مسلمان زندگی کند باید پیوندی ناگسستنی با اهل بیت داشته باشد چون این محبت اساس و پایه اسلام را تشکیل می‌دهد اگر انسان با شخصیت‌هایی که شناخت‌شان نسبت به خداوند جامع است ارتباط برقرار کند، رنگ آن‌ها را به خود می‌گیرد و خواه یا ناخواه در دایره اطاعت وارد می‌شود.

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دوستی با اهل بیت با دورنگی سازگار نیست، گفت: در همین انقلاب اسلامی هم نمی‌شود کسی نسبت به امام راحل و رهبری انقلاب ابراز علاقه کند اما خود را در اردوگاه دشمنان انقلاب جا دهد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر انقلابی هستیم پس انقلابی بمانیم، اما اگر بناست بساط خود را از انقلاب جدا کنید از همان ابتدا خود را وارد انقلاب نکنید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها