کد خبر: 697666
تاریخ انتشار :

فوری؛ قیمت نهایی گران ترین هاچ بک وارداتی مشخص شد | لوکس ترین هاچ بک ایران رونمایی کرد

پارسیان موتور، به عنوان واردکننده خودرو، ارزش تعیین‌شده برای فیات ۵۰۰ را که در زمره گران‌قیمت‌ترین هاچبک‌های بازار کشورمان قرار دارد، اعلام نمود تا خریداران علاقه‌مند به این خودرو با آگاهی از قیمت کلی، نسبت به امضای قرارداد و واریز بیعانه اقدام نمایند.

فوری؛ قیمت نهایی گران ترین هاچ بک وارداتی مشخص شد | لوکس ترین هاچ بک ایران رونمایی کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در میان ماشین‌های وارداتی، فیات ۵۰۰ می‌تواند به عنوان تنها محصول اروپایی موجود مطرح شود و به همین دلیل، قیمت نهایی این خودرو کمی بیشتر از سایر همرده‌ها تعیین شده است. این وسیله نقلیه با توجه به قیمت بازار جهانی و هزینه‌های بالای حمل به ایران، خریدی پرهزینه را برای مشتری رقم می‌زند و به واسطه حجم و اندازه‌اش نیز ممکن است برای هر خریداری مناسب نباشد. این شرایط باعث می‌شود که خریداران فیات ۵۰۰ بیشتر به افرادی از طبقه ثروتمند جامعه خلاصه شوند.

قیمت علی الحساب این خودرو در ابتدا توسط سازمان حمایت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون اعلام شد. مدتی بعد پس از ارائه کامل مدارک مربوط به وارداتش، قیمت پایه ۱ میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برایش تعیین شد و حالا نیز شاهدیم که پارسیان موتور قیمت نهایی فیات ۵۰۰ را با احتساب هزینه های جابی اعلام کرده.

قیمت نهایی فیات ۵۰۰

پس از اضافه شدن هزینه های جابی مانند شماره گذاری، مالیات و … به مبلغ پایه یعنی ۱ میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، قیمت نهایی این خودرو دقیقاً ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون برای خریدارش از سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی تمام می شود.

نام خودرو قیمت علی الحساب قیمت پایه قیمت نهایی
فیات ۵۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۸۳۳,۵۰۰,۰۰۰ ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰

با توجه به قیمت نهایی مشخص شده برای این هاچ بک کوچک و جذاب می توان گفت که جزو گران ترین ها قرار می گیرد و همان طور که گفته شد به دلیل ابعاد کوچکش، اغلب افراد مرفه، جهت استفاده از آن برای سفرهای درون شهری به سراغش خواهند رفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها