کد خبر: 697731
تاریخ انتشار :

سردار سلامی: سپاه برای عزت اسلام از مال، جان و آبروی خود عبور می‌کند

خراسان رضوی فرمانده سپاه پاسداران گفت: سپاه بابی از ابواب جنات است، زیرا میدان جهاد می‌باشد و به تعبیر امام علی(ع) میدان جهاد بابی از ابواب جنت است که تنها به روی بندگان خاص خدا باز می‌شود.

سردار سلامی: سپاه برای عزت اسلام از مال، جان و آبروی خود عبور می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار حسین سلامی امروز ۳۰ آذر، در چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شاغلان سپاه که در مجتمع امامت مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه قرآن نسخه کامل سعادت و هدایت بشر است، اظهار کرد: سپاه سیمای زمینی بسیاری از آیات الهی است. در یکی از بازدیدهای رهبر انقلاب از دانشگاه امام حسین(ع)، ایشان فرمودند "سپاه مصداق مسجد است که از ابتدا سرشت و ذات خلقتش بر اساس تقوا بوده است". پس وجود تقوای الهی در سپاه یک حقیقت جاری است.

وی با تاکید بر اینکه منازل پاسداران سپاه باید تجلی‌گاه آیات الهی باشد، افزود: اگر در قرآن کریم جست‌وجو کنیم، آیات بسیاری را می‌یابیم که منعکس‌کننده نهادی جهادی در تراز سپاه پاسداران است. سپاه معراج شهدای والامقام است. 

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: کسانی که توفیق حضور در میدان جهاد را پیدا می‌کنند، برگزیده خداوند هستند. لذا آیات زیادی وجود دارد که صفات سپاه را توصیف می‌کند و ما باید به تمام صفاتی که در قرآن ذکر شده، نزدیکتر شویم. پاسداران انقلاب اسلامی، حافظان حدود و ارزش‌های الهی هستند.

سلامی با تاکید بر اینکه سپاه باید در مقابل مردم نرم‌خو و خود را در موقعیت پایین‌تر از آنان ببیند، گفت: ما نباید نگاه از بالا به مردم داشته باشیم، اما در مقابل باید به دشمن از موضع قدرت نگاه کنیم. سپاه برای حفظ عزت اسلام از مال، جان و آبروی خود هم عبور می‌کند، زیرا از هیچ ملامتی نمی‌ترسد. 

وی عنوان کرد: پاسداران جوان ما باید با قرآن مایوس شوند، زیرا کسی که در این سن چنین مسیری را در پیش گیرد، عاقبت به خیر خواهد شد. خداوند به اعضای سپاه قدرتی داده که از قدرت الهی سرچشمه می‌گیرد و نباید در راه‌های نفسانی از آن استفاده شود. 

فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های سپاه تن ندادن به آلودگی‌هاست، اضافه کرد: در سوره حشر به سرنوشت امروز صهیونیست‌ها اشاره شده است‌. همان طور که امروز این‌ها منازل مردم غزه را بمباران می‌کنند، به زودی مجبور خواهند شد منازل خود را تخریب کنند و خداوند از جایی آنان را عذاب می‌دهد که باور نمی‌کنند. بر اساس آیات سوره حشر، در حالیکه صهیونیست‌ها از بیرون متحد به نظر می‌رسند، اما در حقیقت بین آن‌ها بسیار تفرقه وجود دارد. 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها