کد خبر: 698105
تاریخ انتشار :

رویارویی محسن هاشمی و حسین شریعتمداری روی آنتن تلویزیون + فیلم

در گفتگوی ویژه خبری با حضور محسن هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی و حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان به موضوع انتخابات مجلس پرداختند

رویارویی محسن هاشمی و حسین شریعتمداری روی آنتن تلویزیون + فیلم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز، در گفتگوی ویژه خبری با حضور محسن هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی و حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان به موضوع انتخابات مجلس پرداختند

محسن هاشمی: در انتخابات ۹۲ آیت‌الله هاشمی حماسۀ سیاسی شکل داد. بعد از این حرکت در انتخابات‌های بعدی اثر این حرکت پدیدار بود اما این روند در انتخابات ۹۸ به بعد ادامه پیدانکرد. ️الان هم نیاز داریم انتخابات پرشور مثل آن موقع داشته باشیم اما متأسفانه پدرم حضور ندارد ولی باید برای انتخابات یک‌حرکت جدی انجام شود.

 محسن هاشمی: در بررسی صلاحیت‌ها وقتی کسی وقتی صلاحیتش احراز نمی‌شود، موضوع باید به مردم سپرده شود.

روشهایی که در دولت عمل شده مشخص است که به سمت مشروعیت نمی رود، هنوز برای مردم فضایی درست کنند که نظام به سوی مشروعیت حرکت کند.

 

 ️حسین شریعتمداری: در کجای دنیا چنین کاری می‌کنند؟ همه جای دنیا صلاحیت نامزدها را بررسی می‌کنند. 

کار شورای نگهبان کمک به مردم است. فردی در شمال کشور تایید صلاحیت شد ولی رای نیاورد بعد از مدتی به جرم قتل دستگیر شد زیرا از فردی پول زیادی برای تبلیغات انتخاباتی قرض کرده بود و چون فرد راضی نشده بود به تهدیداتش تن دهد وی را کشته بود.   اگر این جرثومه وارد مجلس میشد چه اتفاقی رخ میداد؟ مردم عادی چگونه میخواستند وی را بشناسند؟ شورای نگهبان افراد را به مردم میشناساند.

 محسن هاشمی: طرفداران آقای مصباح انتخابات را زینتی می‌دانند

 ️حسین شریعتمداری: تا جایی که یادم است تنها کسی که چنین نظری داشت مرحوم هاشمی بود.

 حسین شریعتمداری: وضع انتخابات شوراهای شهر که بدون نظارت استصوابی برگزار می‌شود را ببینید

 حسین شریعتمداری :  ️در دوره اول شورای شهر تهران همه از اصلاح‌طلبان بودند و آن‌قدر تخلف داشت و وضعش خراب بود که منحل شد. در سال‌های اخیر هم فقط آمار بگیرید که در شوراهای شهرهای مختلف چه‌قدر تخلف رخ داده. خب این‌ها که رای و تایید مردم را داشتند.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها