کد خبر: 698136
تاریخ انتشار :

میخوای ماشین بخری دنبال وام فوری هستی ؟ | میتونی از این بانک ها بدون ضامن وام فوری خرید خودرو بگیری

در حال حاضر بانک‌های مختلفی نظیر بانک صادرات، بانک سامان، بانک ملت، بانک ملی و بانک رفاه وام فوری خرید خودرو اعطا می‌کنند.

میخوای ماشین بخری دنبال وام فوری هستی ؟ | میتونی از این بانک ها بدون ضامن وام فوری خرید خودرو بگیری
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:وام فوری خودرو به وامی گفته می‌شود که برخی بانک‌ها برای خرید خودرو به مشتریان خود اعطا می‌کنند. از آنجایی که قیمت خودرو در سال‌های اخیر با رشد قابل توجهی همراه شده و بسیاری از مردم توان خرید نقدی خودرو را ندارند، دریافت وام فوری خودرو می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای آنها باشد. اما کدام بانک‌ها وام خودرو اعطا می‌کنند و شرایط دریافت این وام فوری چیست؟

وام فوری خودرو بانک صادرات

بانک صادرات در قالب وام کارت اعتباری، وام خرید خودرو تا سقف ۲۰۰ میلیون اعطا می‌کند که به نسبت سایر بانکها مبلغ وام بیشتر است و این بانک برای وام خودرو سود ۱۸ درصد دریافت می‌کند. در صورت استفاده از حداکثر سقف و اقساط، مبلغ هر قسط به حدود ۵.۱۰۰.۰۰۰ تومان می‌رسد.

وام فوری خودرو بانک سامان

یکی دیگر از بانک‌هایی که وامی دقیقا با عنوان وام خودرو اعطا می‌کند، بانک سامان است که مبلغ این وام ۱۰۰ میلیون تومان بوده و به افرادی که حساب سپرده کوتاه‌مدت به همراه سه تا ۶ ماه گردش حساب دارند، اعطا می‌شود. مهلت بازپرداخت وام خودرو بانک سامان، ۳۶ ماه بوده و سود آن ۱۸ درصد است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها