کد خبر: 698414
تاریخ انتشار :

قیمت طلا و سکه ۶ دی ۱۴۰۲ | قیمت طلا و سکه سقوط کرد

قیمت طلا و سکه روز گذشته در تمام قطعات و وزن‌ها افزایش داشت. این رشد در حالی رخ داد که بازار طلا در پایتخت در اعتراض به ثبت اطلاعات در سامانه مودیان تعطیل بود.

قیمت طلا و سکه ۶ دی ۱۴۰۲ | قیمت طلا و سکه سقوط کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بازار طلا دیروز در اعتراض به اجرای مقررات جدید سامانه مودیان تعطیل بود. سامانه‌ای که به اعتقاد سازمان امور مالیاتی با هدف شفاف‌سازی راه‌اندازی شده و صنف طلا می‌گویند این کار سرک کشیدن به زندگی مردم است. 

قیمت طلا و سکه اما دیروز با تکیه بر فاکتورهای اثرگذار بر این بازار روند صعودی داشت. دلار نوسانات محدود افزایشی داشت و در لحظه نگارش این گزارش انس جهانی طلا هم با رشد بیش از ۶ دلاری با قیمت ۲۰۵۹ دلاری در حال معامله است.

گفتنی است با توافقات صورت گرفته اتحادیه طلا و جواهر تهران با سازمان امور مالیاتی بازار طلا امروز باز است. در جدول زیر قیمت طلا و انواع قطعات سکه در لحظه گشایش بازار امروز قابل مشاهده است. 

Screenshot 2023-12-26 at 10.36.31 PM

تمام قطعات سکه رشد داشت 

روز گذشته پنجم دی ۱۴۰۲ سکه امامی افزایش ۱۰۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲۹ میلیون و ۴۱۰ هزار تومانی معامله شد. دیروز سکه‌ بهار بیشترین افزایش قیمت را داشت. این قطعه با رشد ۲۲۱ هزار تومانی به کانال ۲۶ میلیونی صعود کرد و با قیمت ۲۶ میلیون و ۲۰ هزار تومان معامله شد. 

در چهارمین روز هفته قیمت نیم‌سکه با رقم ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد و رشد ۱۰۰ هزار تومانی داشت. ربع سکه نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش با رقم ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد. سکه گرمی روی رقم پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی ایستاد و افزایش ۵۰ هزار تومانی داشت.

طلا صعودی شد

روز گذشته قیمت طلا نیز افزایشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش ۸۸ هزار تومانی با رقم ۱۰ میلیون ۷۲۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار رشد ۲۰ تومانی داشت و با رقم دو میلیون و ۴۷۶ هزار تومان معامله شد. قیمت طلای دست دوم نیز به دو میلیون و ۴۴۲ هزار تومان رسید.

دیروز حباب قیمت روند نسبتا یکدستی داشت. حباب سکه‌‌ امامی ۳۷۳ هزار تومان، سکه بهار۳۱۳ هزار تومان، نیم‌سکه ۴۷ هزار تومان و ربع‌ سکه ۳۰هزار تومان رشد داشت. حباب سکه گرمی ۹ هزار تومان کاهش داشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها