کد خبر: 699202
تاریخ انتشار :

قیمت طلا و سکه امروز ۱۳ دی ۱۴۰۲ | سکه امامی ۳۰ میلیونی شد!

قیمت طلا و سکه امروز در روند متوازنی بازگشایی شد. در نخستین ساعت معاملاتی امروز سکه‌های سنگین افزایش ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی داشتند. این در حالی است که قیمت دلار در شروع بازار روز جاری تغییر قیمتی نداشت. از سوی دیگر اما، قیمت‌ انس جهانی طلا افزایش محدودی داشت.

قیمت طلا و سکه امروز ۱۳ دی ۱۴۰۲ | سکه امامی ۳۰ میلیونی شد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 قیمت طلا و سکه امروز با گپ مثبت بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش سکه‌های سبک همچنان با قیمت روز سه‌شنبه در حال معامله هستند؛ اما قیمت سکه‌ امامی با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی به کانال ۳۰ میلیونی ورود کرد.

Screenshot 2024-01-03 at 11.53.15 AM

 

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز دو میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۰۰ تومان است که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته دو هزار و ۳۰۰ تومان افزایش را تجربه کرده است. قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار که روز گذشته به کانال ۱۱ میلیونی ورود کرد؛ امروز با افزایش ۱۱ هزار تومانی روبرو شده و به ۱۱ میلیون و ۳۳ هزار تومان رسیده است.

گفتنی است امروز قیمت طلا در بازارهای جهانی به دو هزار و ۶۳ دلار رسید و افزایش محدود دو دلاری داشت.

امروز قیمت سکه امامی با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به کانال ۳۰ میلیونی ورود کرد و به قیمت ۳۰ میلیون و ۶۴ هزار تومان رسید. قیمت سکه بهار آزادی با افزایش ۱۰ هزار تومانی در سطح ۲۶  میلیون و ۷۲۵ هزار تومان قرار گرفت و سایر قطعات سکه فعلا تغییر قیمت ندارند. به این ترتیب نیم سکه با قیمت ۱۶ میلیون. ۱۹۰ هزار تومان، ربع‌ سکه ۱۰ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان و سکه گرمی با رقم ۶ میلیون تومان در حال معامله است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها