تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | نقطه ضعفت تو رابطه عاطفی با عشقت چیه؟ بگو اول تو تصویر چی دید تا بگم

درست است که توصیف ویژگی‌های شخصیتی افراد بسیار پیچیده است اما علم روانشناسی و متخصصین روانشناسی مکانیسم‌های مختلفی را برای کشف این ویژگی‌ها مانند تست‌های سلامت، تست‌های روانشناسی و تست‌های شخصیتی طراحی کرده‌اند.

کدخبر : 10704
سایت سرگرمی روز :

با انجام این تست شخصیت شناسی متوجه می‌شوید که چه ویژگی از شما برای پارتنر شما جذاب بوده است و می‌توانید با تقویت آن در جهت بهبود رابطه خود قدم بردارید. به تصویر زیر نگاه کنید و اولین چیزی که می‌بینید، پاسخ تست را به شما خواهد گفت.

تست شخصیت شناسی رابطه

.

.

.

.

پاسخ تست شخصیت شناسی رابطه

اگر ابتدا تصویر بانوی رو صخره را دیده‌اید:

ویژگی شخصیتی پارتنرتان که بیشتر از همه شما را به خود جذب کرده غرور او است و نمی‌توانید جذب کسی نشوید که با غرور رفتار می‌کند و دیگران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به یاد داشته‌باشید اعتماد با غرور متفاوت است. هرچند شما عاشق غرور خود و شریک عاطفیتان هستید، خودتان را باید باور داشته‌باشید و عاشق خودتان باشید اما باید در قلب خود همیشه جایی برای دوست داشتن دیگران داشته باشید.

اگر ابتدا تصویر قایق بادبانی را دیده‌اید:

خصلت سرکشی شریک عاطفیتان برای شما از همه ویژگی‌های او جذاب‌تر است و حتی به افراد ماجراجو و سرکش مخفیانه حسادت هم می‌کنید و غبطه می‌خورید. اما به خاطر داشته‌باشید افرادی که به راحتی می‌توانند همه چیز را پشت سر بگذارند، شما را هم می‌توانند پشت سر بگذارند. هرچند این مسئله الزاما صدق نمی‌کند اما بهتر است این مسئله را به خاطر بسپارید.

اگر ابتدا تصویر صورت انسان را دیده‌اید:

صبر و خویشتن‌داری شریک عاطفی شما صفتی است که بیش از همه شما را مجذوب خود کرده‌است. توانایی پارتنرتان در کنترل احساسات شاید برعکس شما باشد. شما عمیقا احساساتی هستید و ابراز احساساتتان برایتان مهم است اما مهم است که شریک زندگیتان با شما متفاوت باشد و کسی باشد که حامی شما است و به مدیریت احساساتتان کمک می‌کند. به خاطر بسپرید قوی بودن و حامی بودن به معنی بستن احساسات و سرکوب احساسات نیست.

اگر ابتدا تصویر کشتی‌های دوردست را دیده‌اید:

خلق و خوی آتشین مزاج پارتنرتان برای شما بسیار جذاب است. شما نسبت به کسانی که به راحتی احساسات خوب و بدشان را بروز می‌دهند ضعف دارید و جذب آن‌ها می‌شوید. درست است که همه ما هرازگاهی عصبانی می‌شویم و اگر بتوانیم آن را مدیریت کنیم کاملا سالم و طبیعی است اما اگر عصبانیت پارتنرتان در نهایت باعث شود شما بترسید و حتی عقب‌نشینی کنید باید زنگ خطری برای شما باشد.

تست شخصیت شناسی از روی تصویر یک روش سرگرم کننده و جالب برای شناخت خود و درک بهتر ویژگی ها و کاستی های خود است. این نوع تست ها بر اساس این فرضیه هستند که نحوه تفسیر و واکنش ما به تصاویر می تواند نشان دهنده شخصیت ما باشد.

در این تست‌ها معمولا تصویری مانند تصویر بالا به شما داده می شود و از شما خواسته می شود که اولین چیزی که می بینید را توصیف کنید. سپس، بر اساس توصیف شما، یک تفسیر شخصیتی ارائه می شود.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: