کد خبر: 699873
تاریخ انتشار :

درخواست وزیر کشور از احزاب و جریان‌های سیاسی برای انتخابات

وزیر کشور گفت: یکی از جاهایی که احزاب و گروه‌ها امکان بروز و ظهور بسیار جدی دارند همین شرایط انتخابات است، باید بیایند و حضور پیدا کنند. خواسته‌ها و مسائل خود را تبیین کنید. داوطلبان مدنظرشان را مورد حمایت قرار دهند و فضا را کاملا برای این کار آماده کنند. از همین‌جا از همه آن‌ها می‌خواهیم به این وظیفه بسیار مهم دینی، ملی و انقلابی‌شان عمل کنند که ان‌شاالله برای حضور حداکثری مردم و رقابت واقعی عمل هم خواهند کرد.

درخواست وزیر کشور از احزاب و جریان‌های سیاسی برای انتخابات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد وحیدی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که رهبری در فرمایشات خود بر ضرورت برگزاری انتخاباتی پرشور، مشارکتی و سالم تاکید کردند. از سوی دیگر رئیس‌جمهور هم در دیدار با احزاب تاکیداتی داشتند، به عنوان مجری انتخابات برنامه شما برای تحقق فرمایشات رهبری و دستورات رئیس‌جمهور چیست، گفت: این‌ها رهنمودهای بسیار مهمی بود که از اول سال هم رهبر معظم انقلاب درباره امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت تاکید کردند. 

وزیر کشور ادامه داد: رهبری در سخنان اخیرشان این نکات را بازتر کردند و تبیین گسترده‌تری فرمودند. به هر حال کاملا دستور کار ما هم رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است و رئیس‌جمهور هم بر آن کاملا تاکید دارند و آن را دنبال می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که نکته مهم مشارکت همگانی است و همه باید بیایند، عنوان کرد: باید همه سلایق بیایند، باید همه گروه‌ها و جریانات سیاسی و جبهه‌ها و احزاب بیایند. یکی از جاهایی که احزاب و گروه‌ها امکان بروز و ظهور بسیار جدی دارند همین شرایط انتخابات است، باید بیایند و حضور پیدا کنند. خواسته‌ها و مسائل خود را تبیین کنید. داوطلبان مدنظرشان را مورد حمایت قرار دهند و فضا را کاملا برای این کار آماده کنند. 

وحیدی بیان کرد: از همین‌جا از همه آن‌ها می‌خواهیم به این وظیفه بسیار مهم دینی، ملی و انقلابی‌شان عمل کنند که ان‌شاالله برای حضور حداکثری مردم و رقابت واقعی عمل هم خواهند کرد.

وی گفت: در کشور ما همواره سلایق مختلفی بوده و یکی از افتخارات ما این بوده است که همیشه سلایق مختلف با همدیگر رقابت کرده‌اند، بالاخره یکی رأی بیشتری آورده یکی هم رأی کمتری آورده است و تعیین‌کننده هم ملت و مردم هستند که مشخص می‌کنند چه کسی باید در مسئولیت باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها