کد خبر: 700623
تاریخ انتشار :

اعلام شرایط فروش سوزوکی سیاز ویژه دی‌ماه ۱۴۰۲ | به صورت اقساطی صاحب سوزوکی سیاز شوید

شرایط و زمان واریز وجه فروش سوزوکی سیاز برای متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اعلام شد.

اعلام شرایط فروش سوزوکی سیاز ویژه دی‌ماه ۱۴۰۲ | به صورت اقساطی صاحب سوزوکی سیاز شوید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بر اساس اطلاعیه واریز مجه منتشر شده توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه، متقاضیان می توانند از ساعت ۸ صبح تاریخ ۲۴ دی‌ماه تا ساعت ۲۴ تاریخ ۲۸ دی‌ماه نسبت به پرداخت مبلغ و ثبت خرید خود اقدام کنند. در شرایط فروش سوزوکی قیمت قطعی این خودرو ۱ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و جریمه تاخیر ۲.۵ درصد بصورت ماهانه محاسبه می گردد. رنگ های قابل عرضه سفید، نقره ای، خاکستری و قهوه ای است. همچنین موعد تحویل در این شرایط فروش ۹۰ روزه می باشد. جزئیات قواعد و ضوابط این شرایط فروش در جدول زیر قابل مشاهده است.

قواعد و ضوابط شرایط فروش سوزوکی سیاز

قواعد و ضوابط شرایط فروش سوزوکی سیاز

 

مشخصات سوزوکی سیاز

زیر کاپوت سدان سوزوکی یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل می شود که قابلیت اوور درایو را دارد. مصرف سوخت سوزوکی سیاز بصورت ترکیبی ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و شتاب صفر تا صد ۱۳ ثانیه ای برای این سدان ژاپنی ثبت می شود.

سوزوکی سیاز یک سدان اقتصادی در بازار جهانی به حساب می آید و بازار هدف آن کشور های در حال توسعه است. بر همین اساس امکانات سطح امکانات این خودرو آنچنان بالا نیست اما می تواند راضی کننده باشد. در این خودرو امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، دریچه تهویه عقب، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سنسور TPMS، آینه های تاشو برقی، استارت دکمه ای، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ های LED، سیستم کنترل پایداری، کنترل حرکت در سربالایی، نمایشگر لمسی اندروید، تهویه اتوماتیک و… را می بینیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها