کد خبر: 700755
تاریخ انتشار :

جزئیات برنامه‌های سفر ‌رئیس جمهور به دماوند اعلام شد

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در سفر رئیس جمهور مطالبات مهم در بحث تقویت زیرساخت‌ها و پروژه‌های شهرستان دماوند محقق می‌شود و شهروندان دماوندی می توانند مطالبات مکتوب خود را توسط بازرسی در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار دهند.

جزئیات برنامه‌های سفر ‌رئیس جمهور به دماوند اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رضا طاهر خانی با اشاره به سفر سید ابراهیم رئیسی به شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور کشور در چارچوب دور سفرها و برای بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران، پنجشنبه 28 دی‌ماه به شهرستان دماوند سفر می‌کند تا نشان دهد دولت بر عهد خود با مردم برای حضور در میدان و عمل به وعده‌هایش پایبند است.

وی با اشاره به سفر ریاست جمهور به شهرستان دماوند افزود: این سفر یکی از سفرهای دور نخست است که در ادامه سفرهای آیت اله رئیسی به شهرستان‌های استان تهران، سفر به شهرستان دماوند در روز پنجشنبه محقق خواهد شد و مردم شهرستان میزبان ایشان خواهند بود.

فرماندار دماوند در ادامه گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه مردم شریف این شهرستان از ماه‌های گذشته در انتظار حضور ایشان در منطقه هستند، یک استقبال خوب، گرم و پرشور داشته باشیم تا یک روز یه یادماندنی برای شهرستان دماوند در تاریخ زرین این منطقه ثبت شود.

طاهرخانی تصریح کرد: عمده مطالبات این شهرستان را بخش توسعه راه‌های شهری و روستایی، تأمین زیرساخت‌های سایت‌های مسکونی، ارتقاء بهداشت و درمان شهرستان، تقویت زیرساخت‌های آب شرب پایدار، اجرای پروژه فاضلاب شهری و تصفیه خانه، تقویت زیرساخت‌های بخش آموزشی دانست که امید می‌رود با حضور ریاست ‌جمهور این مهم محقق شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این سفر یادآور شد: از جمله برنامه‌های شهرستان در روز پنجشنبه دیدار چهره به چهره ریاست جمهور با مردم منطقه است که در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور دماوند انجام می‌شود و اکنون نیز تمهیدات سفر و دیدار مردمی اندیشیده شده تا شهروندان که از نقاط مختلف شهرستان در این روز حضور می‌یابند، بتوانند دیدار داشته باشند و یا مطالبات مکتوب خود را توسط بازرسی در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار دهند.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های ما برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه است که به میزبانی شهرستان دماوند برگزار خواهد شد و انشالله مصوبات سفر در جلسه شورای اداری از طریق ریاست محترم جمهور اطلاع رسانی می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها