کد خبر: 701030
تاریخ انتشار :

حجت الاسلام کاظم صدیقی: علما نگهبان دین خدا هستند؛ در راس آن‌ها ویژگی‌های مصباح یزدی ممتاز است

امام جمعه موقت تهران گفت: ۴۴ سال است که دشمنان می‌خواهد مردم را از علما جدا کنند، این در حالی است که علما نگهبان دین خدا هستند و در راس آن‌ها ویژگی‌های آیت الله مصباح یزدی ممتاز است؛ اگر در طول انقلاب اگر دین، منبر و روضه نبود، هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل نمی‌کردیم.

حجت الاسلام کاظم صدیقی: علما نگهبان دین خدا هستند؛ در راس آن‌ها ویژگی‌های مصباح یزدی ممتاز است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت علامه مصباح یزدی همراه با گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان که در مسجد امام حسین علیه‌السلام خیابان مهدیه برگزار شد، با اشاره به نقش آیت الله مصباح در حرکت‌های تحولی اظهار داشت: مصباح یزدی از مفاخر انقلاب و از فداکارترین علمداران جبهه اعتقادات، انسانی خودساخته، مجتهدی حکیم و عالم و عارفی بی‌نشان در صحتنه عرفان بود.

بخش‌هایی از اظهارات صدیقی را در ادامه می‌خوانید:

دشمنان برای ناامید کردن مردم تلاش‌های زیادی می‌کنند تا شاید دست از ولایت بردارند و انقلاب ناامید شوند، دشمن به دنبال آن است که مردم در انتخابات شرکت نکنند، تا به این وسیله انتخابات را بی‌رونق کند و عزت ملی را از مردم ما بگیرد.

انتخابات تجلی وحدت ملی در عرصه پشتیبانی از نظام و نشانه بصیرت مردم است.

دشمنان به دنبال آن هستند تا با دور کردن مردم از انتخابات، عرق ملی و شور حماسی که با نظر فقیه زمان واجب است، را از بین ببرند؛ عدم حضور در انتخابات دشمن شاد کن بوده و گناه است.

دست دشمن در مجلس ششم پیدا شد و عده‌ای از عوضی‌ها قانون‌گذاری کرده، بر علیه حرف حضرت آقا حرف می‌زدند و بیانیه آمریکا را پیاده و قوانین ضد اسلام را تصویب کردند، وقتی ما از حق خود دفاع نکنیم عوضی‌ها بر ما مستولی می‌شوند.

منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها