کد خبر: 701283
تاریخ انتشار :

اعلام شرایط فروش اقساطی تیگارد X۳۵ ویژه بهمن ۱۴۰۲ | به صورت اقساطی صاحب تیگارد شوید

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 ویژه بهمن ماه اعلام شد. مهلت ثبت نام این کراس اوور کامپکت از ۱ بهمن ماه لغایت ۳۰ بهمن ماه می‌باشد.

اعلام شرایط فروش اقساطی تیگارد X۳۵ ویژه بهمن ۱۴۰۲ | به صورت اقساطی صاحب تیگارد شوید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 رنگ های سفید، مشکی و نقره ای عرضه می شود و ثبت نام از طریق نمایندگی های مجاز تیگارد موتور و به صورت حضوری انجام می شود. مهلت ثبت نام از ۱ بهمن ماه لغایت ۳۰ بهمن ماه می باشد و موعد تحویل خودرو ۹۰ روز کاری از زمان عقد قرارداد در نظر گرفته شده است.

قیمت مصوب این خودرو در شرایط فروش اقساطی تیگارد X35 یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعلام شده است و مشتریان می توانند با پیش پرداخت ۶۵۰ میلیون تومانی و اقساط ۱۲، ۲۴, ۳۶ و یا ۶۰ ماهه این خودرو را خریداری نمایند. سود انصراف در این شرایط فروش سالیانه ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است و سود تاخیر هم سالیانه ۲۰ درصد بصورت روزشمار محاسبه می شود.

شرایط فروش اقساطی تیگارد X35

مشخصات تیگارد X35

زیر کاپوت تیگارد X35 پیشرانه ۱.۵ لیتر توربوشارژ را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۴۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. استاندارد پیشرانه یورو ۵ است و مصرف آن به ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر می رسد. این دقیقا مشخصاتی نزدیک به خودروهای دیگر در این رده نظیر ام وی ام X55 پرو است.

در تیگارد X35 امکاناتی نظیر صفحه نمایش ۸ اینچی لمسی مالتی مدیا، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامیک، استارت دکمه ای، سیستم پایش میزان فشار باد تایر (TPMS)، ترمز ABS و EBD، سامانه کنترل پایداری و کشش، تهویه الکتریکی دستی، پورت USB در ردیف عقب، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ های ۱۷ اینچی آلومینیومی، دو ایربگ راننده و سرنشین، دوربین و سنسور عقب و فناوری LED چراغ ها را می بینیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها