کد خبر: 701286
تاریخ انتشار :

پیش فروش فوق العاده مدیران خودرو با شرایط ویژه آغاز شد | هدیه روز پدر مدیران خودرو به متقاضیان خرید خودرو

به تازگی شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو اعلام شده است و مشتریان می‌توانند از طریق نمایندگی‌ها نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایند.

پیش فروش فوق العاده مدیران خودرو با شرایط ویژه آغاز شد | هدیه روز پدر مدیران خودرو به متقاضیان خرید خودرو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 بر اساس شرایط فروش اعلام شده خودروهای ام وی ام X22 پرودنده ای، ام وی ام X33 کراس دنده ای، ام وی ام X33 کراس اتوماتیک، ام وی ام آریزو ۵ اسپرت و ام وی ام X55 پرو از نشان ام وی ام عرضه می شوند. از نشان فونیکس هم مدل های فونیکس آریزو ۶ پرو، فونیکس FX پرمیوم، فونیکس تیگو ۸ پرومکس IE و تیگو ۸ پرو e پلاس به فروش می رسند. خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش، مشتریان می توانند بصورت فروش قطعی محصولات را با قیمت مصوب خریداری کنند و این خودروها با پیش پرداخت های ۵۰ و ۷۵ درصد با اقساط ۵ ساله قابل خریداری هستند. جزئیات این شرایط فروش در جدول زیر قابل مشاهده است.

شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو

 

جزئیات فروش محصولات مدیران خودرو

خودروهای ام وی ام X22 پرو دنده ای، ام وی ام X33 کراس دنده ای، ام وی ام X33 کراس اتوماتیک و ام وی ام آریزو ۵ اسپرت در این شرایط فروش با ۴ سال گارانتی (یا ۸۰ هزار کیلومتر پیمایش) عرضه می شوند و ۶ سرویس دوره ای رایگان هم برای آن ها در نظر گرفته شده است. ام وی ام X55 پرو، فونیکس آریزو ۶ پرو و فونیکس FX پرمیوم با ۵ سال گارانتی (یا ۱۵۰ هزار کیلومتر) عرضه می شوند و شرکت ۶ سرویس دوره ای رایگان را برای این خودروها ارائه می دهد. دو مدل تیگو ۸ پرومکس IE و تیگو ۸ پرو e پلاس با گارانتی ۷ ساله و ۱۰ سرویس دوره ای رایگان به مشتریان تحویل داده می شود. اقساط بلند مدت و شرایط انعطاف پذیر مدیران خودرو در این عرضه باعث می شود طبیعتا مشتریان زیادی با توجه به موقعیت فعلی بازار به سمت خرید خودروهای نشان ام وی ام و فونیکس متمایل شوند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها