کد خبر: 701562
تاریخ انتشار :

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور آغاز شد | با پرداخت یک سوم قیمت صاحب kmc شوید

شرایط فروش نقدی و اقساطی ۱۰ خودرو چینی و شامل ام وی ام و فونیکس در محدوده قیمتی ۷۰۸ میلیون تا ۲.۷ میلیارد تومان اعلام شد. همچنین دور جدید فروش ویژه جک کرمان موتور آغاز شد.

فروش اقساطی محصولات کرمان موتور آغاز شد | با پرداخت یک سوم قیمت صاحب kmc شوید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شرایط فروش نقدی و اقساطی ۱۰ خودرو چینی و شامل ام وی ام و فونیکس در محدوده قیمتی ۷۰۸ میلیون تا ۲.۷ میلیارد تومان اعلام شد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی (پنج ساله) 9 خودرو چینی ام وی ام و فونیکس متعلق به شرکت مدیران خودرو در محدوده 708 میلیون تا 2.7 میلیارد تومانی برای دی ماه اعلام شد. میزان پیش پرداخت محصولات از 40 تا 75 درصد تعیین شده است.

بر اساس این گزارش، همچنین فروش فوری خودرو جک J4 با قیمت قطعی 765.8 میلیون تومانی و تحویل 15 روزه از صبح دیروز در نمایندگی های مجاز شرکت کرمان موتور آغاز شد.

مدیران+خودرو

 

شرایط طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو دی 1402 اعلام شد.

قیمت و شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو Tigoo7 Pro از برند فونیکس شرکت مدیران خودرو مطابق جدول ذیل از ساعت ۱۵ روز  سه شنبه فعال شد.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.

 

این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که خودروهای این کمپانی را در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام در بازار ایران عرضه می‌کند. این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودروهای چری را به لوگو اختصاصی خود تغییر داد. مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تأسیس نمود.

قیمت صفر خودروهای چینی از ابتدای دی تا کنون افزایش سنگینی را ثبت کرده است. بررسی قیمت خودروهای چینی پرفروش بازار ایران نشان می دهد که قیمت صفر فوتون تونلند ۲.۸ لیتر از یک میلیاردو۴۴۰ میلیون تومان به یک میلیاردو۶۳۰ میلیون تومان رسیده است که به معنای افزایش ۱۹۰ میلیونی است. همچنین بر اساس قیمت محصولات مدیران خودرو ، قیمت صفر چری تیگو ۷ IE نیز از یک میلیاردو۴۱۵ میلیون به یک میلیاردو۷۵۰ میلیون تومان رسیده است که در مدت گفته شده ۳۳۵ میلیون تومان گران شده است. همچنین بر اساس قیمت محصولات کرمان موتور ، جک S۵ ۱.۵ لیتر اتوماتیک حوالی ۳۳۵ میلیون از ابتدای دی تا کنون گران شده است.

 

قیمت لاماری ایما نیز با افزایش ۱۹۰ میلیونی به یک میلیاردو۸۲۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت قیمت صفر ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت لاکچری نیز ۷۰ میلیون بالا رفته است.

قیمت خودروهای چینی بازار آزاد

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

 
ام وی ام X۲۲ اتوماتیک اسپرت لاکچری ۱۴۰۱ صفر ۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
چری تیگو ۷ IE ۱۴۰۲ صفر ۱,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S۵ ۱.۵ لیتر اتوماتیک ۱۴۰۲ صفر ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ریسپکت پرایم ۱۴۰۲ صفر ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
فوتون تونلند ۲.۸ لیتر ۱۴۰۲ صفر ۱,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
کی ام سی J۷ ۱۴۰۲ صفر ۱,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
لاماری ایما ۱۴۰۲ صفر ۱,۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰
هایما S۷ ۱.۸ لیتر توربو پلاس ۱۴۰۲ صفر ۱,۶۷۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

درباره ی جک J4

خودروی جک j4 یک سدان کوچک شهری اقتصادی و در کلاس طراحی B پلاس و زاده شرکت خودرو سازی چینی JAC است که در سال ۱۹۹۹ میلادی شروع به فعالیت کرد. ما نام این شرکت را با نام محصولاتی مانند S5، S3 و J5 می شناسیم. این خودرو در سال ۲۰۱۲ میلادی در شرکت خودروسازی جک تولید و روانه بازار شد و در سال ۱۳۹۷ توسط شرکت کرمان موتور به صورت مونتاژی روانه بازار ایران شد.

 

اما خودروی جک جی ۴ برای شرکت کرمان موتور تنها یک محصول مونتاژی نیست. چرا که در طول این سال ها این شرکت سعی کرده قابلیت های این خودرو را افزایش دهد و همچنین به سمت بومی سازی این خودرو قدم بردارد. به طور مثال در سال ۱۴۰۱ این خودرو دستخوش تغییر شد و قابلیت هایی نظیر سیستم کنترل پایداری (esp) به آن اضافه شد. همچنین نمونه های برقی جک j4 در نمایشگاه تحول صنعت خودرو توسط شرکت کرمان موتور به معرض نمایش گذاشته شد. اصولاً سری J از محصولات گروه جک، خودروهایی هستند که حرف هایی برای گفتن در بازار ایران دارند. مانند جک J5 که در زمان عرضه خود، فروش و رضایتمندی بالایی را در بازار ایران تجربه کرد. در ادامه جک j4 را عمیق تر بررسی می کنیم.

طراحی بدنه

در جک J4 ما شاهد طراحی های پیچیده و عجیب و غریب نیستیم و طراحی به نسبت ساده ای را مشاهده می کنیم که ما را یاد سبک طراحی جک J5 می اندازد. در نمای جلوی JAC J4 ، چراغ ها دارای خطوط منحنی و گوشه های تیز به شکل بادام هستند که به زیبایی این خودرو کمک می کند همچنین در نمای جلو از سپر دو رنگ استفاده شده که چهره اسپرت تری را به این خودرو می دهد. همچنین در سپر جک جی ۴ چراغ های مه شکن و دی لایت قابل مشاهده هستند. بر روی کاپوت نیز یک سری خطوط عمودی به چشم می خورد که از بالا تا پایین کاپوت کشیده شده است.

نمای جانبی جک j4 نیز بسیار ساده است و شاهد یک خط طراحی در راستای دستگیره ها هستیم که از گلگیر های جلو شروع شده و به گلگیر های عقل خودرو ختم می شود و یک خط طراحی ساده دیگر نیز در بخش پایین درب ها قابل مشاهده است و همچنین در این نما رینگ های آلومینیومی ۱۵ اینچی را می توانیم مشاهده کنیم. در نمای عقبی شاهد چراغ های دو تیکه هستیم که بخشی از آن بر روی گلگیر و بخش دیگر آن بر روی درب صندوق عقب نصب شده است. همچنین در بخش سپر عقب می توانیم چراغ های مه شکن عقب را مشاهده می کنیم. در کل بدلیل آنکه از آغاز تولید این خودرو زمان زیادی می گذرد نمی توان انتظار زیادی از طراحی این خودرو در نمای بیرونی داشت. ضمن اینکه قرار است یک طراحی مدرن و 

جدید روی همین پلتفرم به عنوان خودروی اختصاصی کرمان موتور با نام ایگل داشته باشیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها