کد خبر: 702052
تاریخ انتشار :

رایزنی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با وزیر خارجه درباره برنامه‌های برون مرزی دهه فجر

جمعی از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه دیدار و در مورد برنامه های بین المللی و برون مرزی دهه فجر گفت و گو و تبادل نظر کردند.

رایزنی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با وزیر خارجه درباره برنامه‌های برون مرزی دهه فجر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امیر عبداللهیان در این دیدار تدابیر وزارت امور خارجه و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در برگزاری « روز ملی » کشورمان و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تشریح کرد .

وی ضمن اشاره به ماهیت مردمی فعالیت های مرتبط با فجر انقلاب اسلامی ، بیان داشت که در دولت سیزدهم حسب تأکیدات رئیس جمهور، تلاش کرده ایم با تمام امکاناتی که در اختیار داریم ، تاجایی که می توانیم در ارائه خدمات مورد نیاز ایرانیان خارج از کشور تسهیل گری های لازم صورت پذیرد .

وزیر امور خارجه کشورمان از این که ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، بخشی را برای هماهنگی فعالیت های حوزه بین الملل و خارج از کشور اختصاص داده است، تشکر کرد .

حشمت الله قنبری همدانی رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی نیز در این دیدار نقش نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور در برگزاری برنامه های مرتبط با ایام فجر انقلاب اسلامی را با اهمیت خواند.

سپس هر یک از اعضای ستاد، مدیرکل امور ایرانیان وزارت خارجه و جمعی از مدیران و مشاوران به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها