کد خبر: 702454
تاریخ انتشار :

فروش فوق العاده لاماری ایما با قیمت بسیار استثنایی | خودروی چینی لوکس وارد سامانه یکپارچه شد +جزئیات

از متقاضیان محترم دعوت می‌شوند تا فرآیند ثبت نام خود را برای خودروی لاماری ایما انجام داده و در قالب یک پیش‌فروش عادی با نرخ علی‌الحساب و موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری، اقدامات لازم را آغاز کنند. ثبت نام این خودرو از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ آغاز شده و تا پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ ادامه خواهد داشت. لطفاً این ثبت نام را به صورت آنلاین انجام داده و مراحل موردنیاز را تکمیل کنید.

فروش فوق العاده لاماری ایما با قیمت بسیار استثنایی | خودروی چینی لوکس وارد سامانه یکپارچه شد +جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

فروش پیش یا مرحله پیش ساخت در بازار خودرو، تأثیرات قابل توجهی بر صنعت و بازار خودروسازی دارد. این اقدام عموماً با ارائه تخفیف‌ها یا شرایط ویژه به مشتریان در مرحله اولیه تولید یک مدل خودرو انجام می‌شود. تأثیر اصلی فروش پیش، ایجاد احساس فوری برای خریداران و افزایش تقاضا در بازار است. این اقدام می‌تواند منجر به ایجاد اشتیاق برای خرید، جلب مشتریان جدید و حتی تسهیل فرآیند تولید و توزیع شود. همچنین، این می‌تواند رقابت بین تولیدکنندگان را افزایش داده و به ویژه در مواجهه با چالش‌های اقتصادی، به عنوان یک راهکار استراتژیک برای صنعت خودروسازی عمل کند.

به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز این شرکت می‌رساند ؛ پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی بر مبنای فرآیند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید.

بدین منظور از متقاضیان دعوت بعمل می‌آید جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و در قالب پیش فروش عادی با نرخ علی الحساب و با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ لغایت پایان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http: //sales.lamari.ir اقدام نمایند.

همچنین سایر متقاضیان محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش ” استعلام نوبت دهی” نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها