کد خبر: 702616
تاریخ انتشار :

رئیس دیوان عالی کشور: با معنویتی که بازیکنان دارند ان‌شاءالله به فینال می‌رویم

رییس دیوان عالی کشور گفت: با توجه به معنویتی که در بین اعضای تیم ملی فوتبال حاکم شده است، ان شا الله به فینال جام ملت‌های آسیا خواهند رسید.

رئیس دیوان عالی کشور: با معنویتی که بازیکنان دارند ان‌شاءالله به فینال می‌رویم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه پس از جلسه هیأت وزیران و در حیاط دولت به خبرنگاران درباره موفقیت‌های اخیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: ابتدا مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. همچنین با انگیزه‌ای که اعضای تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا دارند و با توجه به نزدیک شدن به خداوند متعال و سجده‌ای که آنها پس از هر موفقیت انجام می‌دهند، انشاالله روند موفقیت‌های تیم ملی تداوم یابد.

رئیس دیوان عالی کشور درباره اینکه آیا تیم ملی فوتبال ایران به فینال این دوره از رقابت‌ها راه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: حتما با توجه به اینکه اقدامات اعضای تیم ملی فوتبال همراه با معنویت است، ان شا الله به فینال این دوره از رقابت‌ها خواهند رسید.

تیم ملی فوتبال ایران امروز چهارشنبه و از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قطر، میزبان مسابقات صف آرایی خواهد کرد و در صورت پیروزی به فینال این دوره از مسابقات خواهد رسید.

شب گذشته نیز تیم ملی فوتبال اردن با برتری ۲ بر صفر برابر کره جنوبی، برای نخسیتن بار در تاریخ این کشور به فینال جام ملت‌های آسیا رسید.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها