کد خبر: 702756
تاریخ انتشار :

مقدم‌فر: فقط دیکتاتورها، ارتجاعیون و آشوب‌طلبان مردم را به دشمنی با صندوق رای فرامی‌خوانند

مشاور فرمانده کل سپاه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران: ملت ایران نه به ارتجاع و بازگشت به پیش از انقلاب و دیکتاتوری آری می‌گویند و نه تن به آشوب و تجزیه می‌دهند؛ مردم ایران «صندوق رای» را بهترین وسیله برای پیشبرد خواست خود می‌دانند؛ از هر سلیقه و جناحی که باشند.

مقدم‌فر: فقط دیکتاتورها، ارتجاعیون و آشوب‌طلبان مردم را به دشمنی با صندوق رای فرامی‌خوانند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - مشاور فرمانده کل سپاه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران: ملت ایران نه به ارتجاع و بازگشت به پیش از انقلاب و دیکتاتوری آری می‌گویند و نه تن به آشوب و تجزیه می‌دهند؛ مردم  ایران «صندوق رای» را بهترین وسیله برای پیشبرد خواست خود می‌دانند؛ از هر سلیقه و جناحی که باشند.

 وی افزود: امروز میدان غزه، نمایشگر بزرگ حق و باطل است و همه افکار عمومی به آن اذعان دارند. مخالفان ۲۲ بهمن و دشمنان انتخابات را هم در این صحنه ببینید کدام سو ایستاده‌اند؛ بزرگترین موافقان قتل عام ده‌ها هزار زن و کودک در غزه همان‌ها هستند که مخالف رای دادن مردم ایران و دشمن مردم‌سالاری هستند.

مقدم فر ادامه داد: خواص جامعه و افراد موثر در هر قشر و صنفی بدانند در معرض امتحان بزرگی قرار دارند و بخاطر این اثرگذاری نباید منفعل شوند و به تردید بیفتند؛ چرا که این انفعال خواست دشمن است.

وی همچنین گفت: دشمن می‌خواهد خواص در باورها دچار تردید شوند؛ امروز باید به میدان بیایند و به قول شهید بشتی باید آبرو برای انقلاب گذاشت. نباید از شماتت‌ها ترسید و اگر بتوانید یک رای اضافه کنید، تودهنی به دشمن است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها