کد خبر: 702867
تاریخ انتشار :

سواری ضد انقلاب بر روی کول میرحسین موسوی

نگرانی جریانات ضد انقلاب اعم از جبهه ملی، منافقین و ملی مذهبی ها از مشارکت شهروندان کشورمان در انتخابات ، منجر شده تا بار دیگر آنها به مهره سوخته فتنه سال 1388 یعنی میرحسین موسوی روی آورند.

سواری ضد انقلاب  بر روی کول میرحسین موسوی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اصلی ترین دغدغه گروههای ضد انقلاب و در راس آنها منافقین، استفاده از اندک ظرفیت باقیمانده میرحسین موسوی جهت صدوربیانیه ای علیه مشارکت در انتخابات پیش رو می باشد.طبق اطلاعات مستند، منافقین که ارتباط نزدیک و مستمری با اردشیر امیرارجمند مشاور میرحسین موسوی در فرانسه دارند، به وی در این خصوص تبادل نظر کرده و حتی محتوای کلی  بیانیه را نیز با یکدیگر مورد بررسی قرار داده اند . یکی از مفاد بیانیه جدید موسوی، اعلام تاسیس گروهی تحت عنوان "جبهه مقاومت ملی"می باشد که قرینه و ترجمانی از همان گروهک منافقین خارج نشین در داخل کشورمان محسوب می شود. 

اردشیر امیرارجمند نیز در همین راستا با چند تن از فعالان فتنه سال 1388 «قربان - ب» و برخی عناصر ملی مذهبی و نهضت آزادی «حسین - ر» و «سعید - م» این ایده را در  میان گذاشته است.میرحسین موسوی نیز مانند همیشه بدون توجه به عواقب وتبعات بازی کورکورانه خود در زمین ضد انقلاب، به این طراحی شوم و خطرناک تن داده و حتی به رابطین خود دستور نگارش یک منشور و مانیفست را برای این به اصطلاح"جبهه" صادر کرده است. 

منافقین در روند بازتولید اغتشاشات سال 1401 نیز تلاش کردند از ظرفیت میرحسین موسوی در حصر خانگی بهره بگیرند، اما در نهایت با رصد و هشیاری جریانات حامی انقلاب اسلامی در داخل کشور مواجه شدند. زمانبندی اعلام شده از سوی ضد انقلاب و اردشیر امیرارجمند برای نگارش این بیانیه ساختار شکن، قبل از 25 بهمن امسال ( سالروز حصر موسوی) بوده و هدف کوتاه مدت آن، تاثیرگذاری سلبی بر فضای انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد. همچنین در این بیانیه، میرحسین موسوی قصد دارد به صورت همزمان  تحریم انتخابات پیش رو و تأسیس جبهه مقاومت ملی یا همان شورای ملی مقاومت را اعلام نماید.

شباهت نام این جبهه یا شورا، با نام تشکیلات منافقین در خارج از کشور، بیانگر ماهیت و هدف مشترک این دو بال نفاق محسوب می شود.بدیهی است که این بار نیز تیر مهره های سوخته بازی ضد انقلاب در ایران به سنگ خواهد خورد .....

البته از دستگاه امنیتی می خواهیم اینبار با اقدام ساختارشکنانه موسوی همچون بیانیه عبور از نظام در سال ۱۴۰۱ با تساهل و تسامح برخورد نکرده و مرتبطین موسوی با جریان های ضدانقلاب داخلی(نهضت آزادی و ملی مذهبی) چه مرتبطین نسبی و سببی برخورد قاطع شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها