کد خبر: 702944
تاریخ انتشار :

هشدار سرلشکر رشید: خطای محاسباتی دشمن، هزینه‌ای بیش از دستاوردها برایش دارد

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) گفت: دشمن می‌داند همواره تحرکات انان را رصد می‌کنیم و آماده‌ایم در صورت خطای محاسباتی و تعرض به ایران اسلامی، هزینه‌ای بیش از دستاوردها به آنان تحمیل کنیم.

هشدار سرلشکر رشید: خطای محاسباتی دشمن، هزینه‌ای بیش از دستاوردها برایش دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرلشکر غلامعلی رشید در «همایش تخصصی بهداری رزمی در جنگ های آینده» در جمع فرماندهان نیروهای مسلح و پزشکان اظهار کرد: ملت ایران در ۲۲ بهمن با راه پیمایی گسترده و باشکوه خود، یک حماسه دیگر خلق کردند. میلیون‌ها نفر از ملت بزرگ ایران به صحنه آمدند و در یک حرکت سرنوشت‌ساز، فضای غبارآلودی که طی ماه‌ها، رسانه‌های معاند با ده‌ها هزار دروغ ساخته بودند، نابود و به نفع اسلام و انقلاب و ایران عزیز تغییر دادند.

وی افزود: هربار که ملت ایران خطری نسبت به انقلاب اسلامی احساس می‌کنند، به صحنه می‌آیند و در حقیقت به همه دشمنان اعلام می‌کنند، با ما طرف هستید. این ما ملت ایران هستیم که برای حفظ دین و ایران عزیز و نظام جمهوری اسلامی ایران حاضر به هر نوع فداکاری هستیم و این بزرگترین پیام ۲۲ بهمن است.

رشید یادآور شد: امیدواریم دولت کنونی موفق به حل مسائل و چالش‌های اجتماعی - اقتصادی شود. به هر میزانی که با افزایش توانمندی مدیریتی و کارآمدی دولت در پاسخ به نیازمندی و مشکلات مردم مواجه شویم به همان میزان، پیوستگی میان مطالبات اجتماعی - اقتصادی با مسائل سیاسی - امنیتی و هردو با تحریک دشمنان در خارج دچار گسست خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) گفت: برگزاری انتخابات مجلس در اسفند به اعتبار ارزیابی میزان مشارکت مردم، مهمترین آزمون سیاسی - اجتماعی در سال جاری است که امیدواریم با مشارکت بالایی محقق شود.

 رشید با اشاره به ماموریت و وظایف قرارگاه مرکزی خاتم برای پاسخ به تهدیدات در آینده، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همواره با توجه به تغییر ماهیت تهدیدات و منطبق با مشخصه‌های جنگ آینده، ارتقای آمادگی‌های دفاعی - تهاجمی را در دستور کار خود دارند و دشمن می‌داند که همواره تحرکات آنها را رصد می‌کنیم و آماده هستیم در صورت خطا در محاسبه و تعرض به ایران اسلامی، هزینه‌ای بیش از دستاوردها به آنان تحمیل کنیم و اقدام تاکتیکی‌شان را با انتخاب زمان و مکان و همچنین استفاده از ابزار مناسب و روش‌های محاسبه‌نشده، به شکست راهبردی تبدیل کنیم.

وی افزود: فرماندهان ما از نسل جنگ و انقلاب و فرزندان خمینی و خامنه‌ای هستند که جنگ را با جنگ آموخته‌اند. مایل نیستیم دشمن بدنبال آزمون اراده و قدرت ما باشد زیرا قطعاً تحمل هزینه‌های رویارویی گسترده و همه‌جانبه را نخواهد داشت‌. بنابراین باورپذیری قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دشمن حتماً هزینه کمتری را به دنبال خواهد داشت.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها