کد خبر: 703149
تاریخ انتشار :

قیمت گوشت سر به فلک کشید | جدیدترین قیمت گوشت امروز 25 بهمن ماه

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام با بیان اینکه قیمت گوشت در محدوده ۴۲۰ تا ۴۵۰ هزار تومان است، گفت: با توجه به فراوانی عرضه گوشت‌های وارداتی در هفته‌های آتی شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود.

قیمت گوشت سر به فلک کشید | جدیدترین قیمت گوشت امروز 25 بهمن ماه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

منصور پوریان، رئیس شورای تامین‌کنندگان دام گفت: هم اکنون گوشت گرم و منجمد وارداتی با قیمت‌های مناسبی عرضه می‌شود که این امر منجر به کاهش و منطقی شدن قیمت گوشت داخلی خواهد شد.

به گفته او، با توجه به زایش های مناسب پاییز و فراوانی عرضه گوشت های وارداتی در هفته های آتی شاهد روند کاهشی قیمت در بازار خواهیم بود.

پوریان ادامه داد: بنا بر آمار جمعیت دام مولد کشور از ۲۲ میلیون راس فراتر رفته که این رقم بسیار خوبی است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: با توجه به جمعیت دام کشور و حجم واردات هیچ کمبودی برای عرضه گوشت قرمز در ایام ماه مبارک رمضان و شب عید وجود ندارد.

قیمت گوشت قرمز در بازار 

او افزود: با احتساب نرخ دام زنده باید قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی و گوساله در محدوده ۴۲۰ تا ۴۵۰ هزار تومان عرضه شود و فروش با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

این مقام مسئول گفت: بر اساس آخرین آمار مرکز آمار ایران کشتار دام در دی‌ماه کاهش یافته است، هر چند طبق روال معمول در دی ماه دام‌های میش و ماده بیشتر از سایر دام‌ها کشتار می‌شوند، اما امسال با افزایش واردات،کشتار کاهش یافت که در نهایت این امر منتج به حفظ دام‌های ماده برای ماه‌های آتی خواهد شد.

 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها