کد خبر: 703740
تاریخ انتشار :

هشدار ستایشی به مالک کوروش کمپانی/ بابک زنجانی آزاد می‌شود؟

مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به آخرین خبر در مورد پرونده بابک زنجانی توضیح داد و خطاب به متهم پرونده کوروش کمپانی گفت که عاجلا خود را به مرجع قضایی معرفی کند.

هشدار ستایشی به مالک کوروش کمپانی/ بابک زنجانی آزاد می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مسعود ستایشی در جریان بازدید از غرفه آخرین خبر در نمایشگاه رسانه‌های ایران در مورد پرونده کوروش کمپانی گفت: نکته این است که وضعیت این مردم در این قصه چه می شود؟ در این زمینه پرونده ای نسبت به آن دسته از مالباختگان که در حوزه قضایی تهران هستند تشکیل شده و با نصب بنر متضمن دستور قضایی در حوزه پلیس امنیت اقتصادی فراجا این مهم  به مردم توجه داده شده که هرکس شکایتی دارد در این زمینه بیاید ارائه کند. آخرین اخباری که داشتم مبین این مطلب بود که 2000 فقره شکایت تسلیم شده و همکاران ما در مجموعه دادسرای تهران مشغول بررسی مطالب هستند و ممکن است این مطلب به سراسر کشور تعمیم داده شود. پرونده در مرحله رسیدگی قضایی است و برخی از اموالی که در این زمینه از فرد متهم و مباشرین و معاون با وی شناسایی شده، توقیف شده و بقیه در شرف توقیف است. انتظارمان این است که فرد متهم خودش را عاجلا و عاجلا معرفی کند که اگر معرفی کند قطعا در رسیدگی به مجازاتش مطمح نظر مرجع قضایی قرار می‌گیرد و بیاید شرایطی را فراهم کند که پاسخگوی مطالبات مردم باشد. 

آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی

وی در پاسخ به آخرین خبر درخصوص پرونده بابک زنجانی نیز گفت: برای آقای بابک زنجانی رای بدوی صادر شده، دادنامه در دیوان عالی کشور ابرام شده، اتهامات مشخص  و مجازات معلوم است. یکی از موارد مشخص رد مال است که تمام اهتمام این بوده مال برگرد. با همکاری خوب و موثر ضابطین قضایی و اقدامات مجدانه دستگاه قضا و رهنمودهای رئیس قوه قضائیه، آنچه گزارش رسیده و دیروز هم اعلام شد منابع مالی ایشان در خارج از کشور اعاده شده و در شرف تعدیه به مرجع مربوطه است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها