کد خبر: 703818
تاریخ انتشار :

اظهارات دو بانوی نماینده درباره حضور در لیست‌های انتخاباتی

نمایندگان فعلی تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گویند که شورای ائتلاف با آنها مصاحبه کردند اما از نتیجه نهایی آن اطلاع ندارند.

اظهارات دو بانوی نماینده درباره حضور در لیست‌های انتخاباتی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به تازگی عضو شورای ائتلاف در گفتگو با خبرآنلاین اعلام کرد که لیست نهایی شورای ائتلاف امروز منتشر می‌شود و در حال حاضر نام ۹۰ نفر برای حضور در لیست ۳۰ نفره تهران است.

در همین راستا دو نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که در انتخابات قبلی مجلس نام آنها در لیست شورای ائتلاف بودند، در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین اعلام کردند که از طرف شورای ائتلاف با آنها صحبت شده اما هنوز نمی‌دانند نامشان در لیست نهایی شورای ائتلاف قرار دارد یا خیر.

نمی‌دانم در لیست نهایی شورای ائتلاف هستم یا خیر

سمیه رفیعی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به اینکه آیا در لیست شورای ائتلاف قرار دارید یا خیر؟ گفت: بنده اطلاع ندارم که در لیست شورای ائتلاف هستم یا خیر. بنده خودم تعیین کننده در لیست نیستم اما چنانچه نقش تعیین کننده‌ای داشتم به دلیل اینکه از اهمیت محیط زیست اطلاع دارم حتماً گزینه متخصص محیط‌زیست در لیست قرار می‌دادم چراکه در حال حاضر کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به توجه در حوزه محیط زیست دارند.

وی در واکنش به اینکه آیا اعضای شورای ائتلاف به منظور قرار گرفتن در لیست با شما مصاحبه کرده‌اند؟ تصریح کرد: بله، مصاحبه کردند اما از نتیجه آن اطلاع ندارم.

از طرف شانا با من صحبت نشده است

همچنین زهره الهیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به اینکه آیا از طرف شورای ائتلاف برای حضور در لیست با شما صحبت شده یا خیر، گفت:از طرف شانا با بنده صحبت شده اما به دلیل اینکه لیست شورای ائتلاف نهایی نشده اطلاع ندارم در لیست نهایی هستم یا خیر.

وی در واکنش به اینکه از طرف شریان نیز برای حضور در لیست با شما صحبت شده است؟ تصریح کرد: از طرف شریان برای حضور در لیست با بنده صحبت نشده است.

الهیان در پاسخ به اینکه آیا شورای وحدت نیز از شما خواسته در لیست انتخاباتی این شورا قرار بگیرید؟ خاطرنشان کرد: قرار بر این است که از بین لیست‌های مطرح، در یک لیست باشم.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها