کد خبر: 704078
تاریخ انتشار :

علت حذف یزدی‌خواه از لیست شورای وحدت مشخص شد

علت اصلی حذف علی یزدی‌خواه از لیست شورای وحدت مشخص شد.

علت حذف یزدی‌خواه از لیست شورای وحدت مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چند ساعت به شروع تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده بود که سخنگوی شورای وحدت و سرلیست این شورا برای انتخابات مجلس با حضور در نمایشگاه مطبوعات از لیست ۲۹ نفره شورای وحدت برای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی رونمایی کرد و منوچهر متکی گفت که به زودی آن یک کاندیدای دیگر که زن است، را معرفی خواهد کرد و در مورد چرایی اینکه آن یک زن در لیست اولیه حضور ندارد، سکوت کرد.

در همین راستا ابوالقاسم رئوفیان داشت از علت اصلی ۲۹ نفره بودن لیست اولیه شورای وحدت رونمایی کرد و گفت آن یک نفر به دلیل اینکه با شورای ائتلاف مشترک بوده حذف شده البته رئوفیان به نام آن زن اشاره نکرد اما اخبار رسیده به خبرگزاری خبرآنلاین حاکی از آن است که نام زن حذف شده از لیست شورای وحدت فردی به نام خانم بداغی بوده است و البته روز گذشته لیلا لاریجانی به عنوان نفر سی ام معرفی شد.

هر چند بداغی اولین حذفی لیست شورای وحدت بود اما آخرین نفر نبود کما اینکه صبح امروز خبری مبنی بر فهرست کامل شورای وحدت منتشر شد و در آن اسم علی یزدی‌خواه که پیش از این نام او در لیست شورای وحدت بود، به چشم نمی‌خورد.

البته این بار شورای وحدت بلافاصله گزینه جایگزین یزدی‌خواه را به لیست اضافه کرده بود. پیگیری‌های خبرگزاری خبرآنلاین درباره چرایی حذف علی یزدی‌خواه حاکی از آن است که با توجه به اینکه هرکدام از احزاب سهمی در لیست دارند، حزب معرف یزدی‌خواه که همان حزب موتلفه است، خواستار حذف نام او از لیست شورای وحدت شده است و همایون عباسی جایگزین یزدی خواه شده است.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها