کد خبر: 705894
تاریخ انتشار :

واکنش یک کنعانی مقدم به اظهارات مقام سابق صهیونیست درباره تجزیه ایران

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: سخنان مقام سابق رژیم صهیونیستی در جهت تجزیه ایران تنها برای دل گرم کردن یهودیان سراسر جهان است، چرا که می‌دانند صهیونیست به پایان راه خود رسیده است.

واکنش یک کنعانی مقدم به اظهارات مقام سابق صهیونیست درباره تجزیه ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین الملل درباره اظهارات اخیر مردخای کیدار مقام سابق امنیتی رژیم صهیونیستی درباره تجزیه ایران گفت: این مبحث تازه ای نیست و شیمون پرز در کتابی با عنوان خاورمیانه جدید کاملا به هدف آمریکا درباره محوریت اسرائیل در منطقه و تجزیه  کشورهایی مانند ایران اشاره کرده است .

او افزود: انگلیس، آمریکا و اسرائیل همواره نقشه تجزیه ایران را داشته اند که البته هیچ‌گاه به آن دست نمی یابند و تنها در حد یک آرزو باقی خواهد ماند.

کنعانی مقدم متذکر شد: رژیم صهیونیستی در آستانه سقوط قرار دارد و فاقد هویت ملی و جهانی است و القابی مانند کودک‌کش ،جنایتکار جنگی و بزرگترین ناقض حقوق بشر را یدک می‌کشد.

کارشناس مسائل بین الملل گفت :سخنان مقام سابق رژیم صهیونیستی در جهت تجزیه ایران تنها برای دل گرم کردن یهودیان سراسر جهان است، چرا که می‌دانند صهیونیست به پایان راه خود رسیده است و مهاجرت معکوس یهودیان به خوبی این موضوع را بیان می‌کند. 

او افزود:صهیونیست‌ها با ایجاد جنگ روانی تلاش می‌کنند یهودیان را در سراسر دنیا منسجم کنند و البته هرچه بیشتر دست و پا می‌زنند بیشتر یه لبه پرتگاه نزدیک می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها