کد خبر: 706535
تاریخ انتشار :

منتظری: پاسخ ایران به جنایت اسرائیل باید متناسب با شرایط و مدبرانه باشد

رئیس دیوان عالی کشور گفت: پاسخ ایران به جنایت اخیر اسرائیلی‌ها باید متناسب با شرایط و البته مدبرانه، قاطعانه و بازدارنده باشد.

منتظری: پاسخ ایران به جنایت اسرائیل باید متناسب با شرایط و مدبرانه باشد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

«حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری»، رئیس دیوان عالی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با انتقاد از نظام جهانی برای عدم مقابله جدی با جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، اظهار داشت: اسرائیل دست‌‌پرورده و دست‌نشانده استکبار است که بر بسیاری از کشورها سلطه دارد، بنابراین نمی‌توان غیر از این انتظار داشت که با وجود گذشت شش ماه از شروع جنگ غزه، واکنش‌های جهانی به این جنایت‌ها بسیار محدود باشد.

وی افزود: حمایت‌هایی که در ماه‌های اخیر در دنیای غرب از مردم مظلوم غزه انجام شده، همگی برخاسته از توده ملت‌ها بوده است و عمده دولت‌ها و نهادهای غربی به‌نوعی به استکبار جهانی وابسته هستند و حامی اسرائیل محسوب می‌شوند و نمی‌توان از آن‌ها انتظار داشت که به میدان بیایند و از مردم ستمدیده فلسطین حمایت کنند.

منتظری همچنین در پاسخ به سوالی درباره نحوه پاسخ مناسب نظام جمهوری اسلامی به جنایت اخیر رژیم صهیونسیتی در به شهادت رساندن تعدادی از مستشاران نظامی ایران در دمشق، خاطرنشان کرد: پاسخ ما به جنایت اخیر اسرائیلی‌ها باید متناسب با شرایط و البته مدبرانه، قاطعانه و بازدارنده باشد.

منبع: ایلنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها