کد خبر: 707000
تاریخ انتشار :

در نشست شورای وحدت برای تحول؛

متکی: مهمترین رسالت مجلس پرهیز از انباشت طرح‌ها و مطالبات است

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم گفت: مهمترین رسالت مجلس آینده و کارکرد کمیسیون‌ها ارائه تصویر جدیدی مبتنی بر امید و استوار بر راهکارهای اجرایی و پرهیز از انباشت طرح‌ها ‌و مطالبات است.

متکی: مهمترین رسالت مجلس پرهیز از انباشت طرح‌ها و مطالبات است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نشست شورای وحدت برای تحول اکنون با حضور اعضای این شورا و برخی نمایندگان راه یافته به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فهرست شورای وحدت در مجتمع فرهنگی آدینه تهران در حال برگزاری است.

منوچهر متکی منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم در حاشیه همایش وحدت برای تحول گفت: نشست امروز با حضور یکصد نفر از منتخبان مجلس برگزار شد و اولین دستور کار مرور شرایط کلان کشور در بخش های مختلف و در چند فصل بوده است

وی با بیان اینکه هر فصل با مشارکت منتخبان مطرح شد، افزود: دستور دوم نشست نیز درباره ضرورت تحول در رویکردها و کارکردهای مجلس دوازدهم است که مهمترین موضوع است.

منتخب مردم تهران، شمیرانات، اسلامشهر و ری در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه مهمترین رسالت مجلس آینده تصویر جدیدی مبتنی بر امید و استوار بر راهکارهای اجرایی بوده و کارکرد کمیسیون ها و مجلس پرهیز از انباشت طرح ها ‌و مطالبات است.

متکی یادآورشد: در سال های اخیر تغییرات متعددی در ایین نامه نویسی داخلی مجلس ایجاد شد و نشان داده هر که جلوتر رفته به سمت ریاست محور رفته در حالی که باید به سمت صحن محور باشد و این موضوعاتی است که در هم اندیشی ها مطرح شد

وی با اشاره به اینکه اگر به کار اساسی در مجلس نپردازیم در گیر حاشیه می شویم، اظهار داشت: اگر دستگاه اجرایی جایگاه لازم را در اجرا نداشته باشد باید کمیسیون مجلس را هم بررسی کرد و معتقدیم پیشگیری مهم تر از درمان است.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها