کد خبر: 707130
تاریخ انتشار :

ابراز نگرانی ژاپن نسبت به حمله پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی

ژاپن نسبت به پاسخ گسترده پهپادی و موشکی شنبه شب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی ژاپن نسبت به حمله پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وزارت خارجه ژاپن امروز (یکشنبه) در واکنش به این عملیات گسترده که خسارت‌هایی را به پایگاه هوایی «نواتیم» در جنوب سرزمین‌های اشغالی وارد آورد، عنوان کرد: این حمله وضعیت فعلی خاورمیانه را بدتر می‌کند.

توکیو ضمن محکومیت این حمله که در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان سفارت ایران در دمشق صورت گرفت، افزود که ژاپن نسبت به این نوع تنش زایی به شدت نگران است.

این موضع از سوی توکیو در حالی اتخاذ می‌شود که ژاپن در راستای سیاست‌های غرب، اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی علیه ایران در دمشق را محکوم نکرده بود.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها