کد خبر: 707144
تاریخ انتشار :

تحلیل دیگران ؛

توصیف روزنامه انگلیسی از حمله دیشب؛ جسورانه و طراحی شده

تلگراف: حمله «جسورانه و طراحی‌شده» ایران بازدارندگی تهران را مقابل اسرائیل نشان داد

توصیف روزنامه انگلیسی از حمله دیشب؛ جسورانه و طراحی شده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز  - روزنامه تلگراف در مطلبی با پرداختن به حمله تلافی‌جویانه شب گذشته ایران به سرزمین های اشغالی، آن را «جسورانه» و «طراحی شده» ارزیابی و استدلال کرد که این اقدام نشانگر احیای بازدارندگی تهران مقابل تل‌آویو است.

در بخش دیگری از این مطلب آمده است: این حمله دقیقا همان چیزی بود که تهران می خواست؛ حمله‌ای جسورانه و طراحی شده که احیای بازدارندگی ایران مقابل اسرائیل را نشان داده و در عین حال مانع یک جنگ همه جانبه با این رژیم می شود.

این روزنامه انگلیسی افزود: «واکنش بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل به حمله شب گذشته ایران، احتمالا به شدت و گستردگی و میزان زیانبار بودن آن بستگی خواهد داشت.»

به نوشته این روزنامه محافظه کار، باتوجه به اینکه حمله شب گذشته ایران نشانگر افزایش تنشی بی‌سابقه میان تهران و تل آویو است، این امکان وجود دارد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام جنگ کند.

نویسنده بار دیگر تاکید کرد که ایران به درستی خواهان جنگ با اسرائیل نیست. اما در عین حال یادآور شده است باتوجه به اینکه حمله شب گذشته به طور مسقیم از خاک ایران انجام گرفت، با همیشه فرق داشت و بی تردید با رفتارهای گذشته تهران تفاوت دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها