کد خبر: 707156
تاریخ انتشار :

در واکنش به حمله تلافی‌جویانه ایران علیه رژیم صهیونیستی؛

پای فرانسه و شرکایش به جنگ ایران و اسرائیل باز شد !

رئیس جمهوری فرانسه با اشاره به حمله تلافی‌جویانه ایران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی، این حملات را به شدت محکوم و اعلام کرد که پاریس به همراه شرکای خود برای کاهش تنش‌ها اقدام می‌کند.

پای فرانسه و شرکایش به جنگ ایران و اسرائیل باز شد !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

امانوئل مکرون روز یکشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: من حمله بی‌سابقه ایران به [رژیم] اسرائیل را که تهدیدی برای بی‌ثبات کردن منطقه است، به شدت محکوم می‌کنم.

وی در این پیام بار دیگر دیدگاه‌های خود مبنی بر همبستگی با صهیونیست‌ها و دلبستگی فرانسه به امنیت [رژیم] اسرائیل، شرکای پاریس و ثبات منطقه‌ای را تکرار کرد.

رئیس جمهوری فرانسه همچنین خواهان خویشتنداری [بین تهران و تل‌آویو] شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها