کد خبر: 707337
تاریخ انتشار :

وزیر اقتصاد: نوسانات ارزی ابدا منفعتی برای دولت ایجاد نمی‌کند

سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ارزی که درآمدهای نفتی دولت بر اساس آن تسعیر می‌شود رقمی است که در بودجه به صورت دقیق و بدون تغییر در بودجه می آید و ملاک عملکرد بخش های اقتصادی دولت است لذا نوسانات ارزی ابدا منفعتی برای دولت ایجاد نمی کند اتفاقا از منظر ملاحظات اجتماعی دولتها از ثبات ارز منتفع می‌شوند تا نوسانات ارزی.

وزیر اقتصاد: نوسانات ارزی ابدا منفعتی برای دولت ایجاد نمی‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری مشترک با رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره نوسانات ارز و همزمانی آن با نهایی نشدن بودجه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش «انتخاب»، خاندوزی گفت: دلیل تاخیر ابلاغ بودجه امسال به اولین سال اجرایی آیین نامه داخلی مجلس برمی گردد که بودجه دو مرحله ای می شود لذا چون جداول کلان و سقف بودجه در بخش اول دیر به دولت ابلاغ شد ‌ امکان ارسال بخش دوم به مجلس نبود بنابراین ایرادی متوجه دولت نیست.

او ادامه داد: ارزی که درآمدهای نفتی دولت بر اساس آن تسعیر می‌شود رقمی است که در بودجه به صورت دقیق و بدون تغییر در بودجه می آید و ملاک عملکرد بخش های اقتصادی دولت است لذا نوسانات ارزی ابدا منفعتی برای دولت ایجاد نمی کند اتفاقا از منظر ملاحظات اجتماعی دولتها از ثبات ارز منتفع می‌شوند تا نوستانات ارزی.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها