کد خبر: 707774
تاریخ انتشار :

رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ مقابل خارجی ها

برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع در بغداد حضور یافتند و این نمایشگاه افتتاح شد. به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه ۱۱۲ شرکت تجهیزات نظامی بین المللی حضور دارند. حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دفاعی امسال کاملا مشهود بود به ویژه اینکه ایران برای نخستین بار از پهپاد رزمی مهاجر ۶ رونمایی کرد که مورد توجه اکثر شرکت کنندگان خارجی در نمایشگاه بود. در این نمایشگاه صنایع الکترونیک ایران در حوزه‌های جنگ الکترونیک و سامانه‌های مقابله با پهپاد و سامانه‌های مرزبانی و دوربین‌های حرارتی نیز شرکت کرده است.

رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ مقابل خارجی ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع در بغداد حضور یافتند و این نمایشگاه افتتاح شد.
به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه ۱۱۲ شرکت تجهیزات نظامی بین المللی حضور دارند. حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه دفاعی امسال کاملا مشهود بود به ویژه اینکه ایران برای نخستین بار از پهپاد رزمی مهاجر ۶ رونمایی کرد که مورد توجه اکثر شرکت کنندگان خارجی در نمایشگاه بود.

در این نمایشگاه صنایع الکترونیک ایران در حوزه‌های جنگ الکترونیک و سامانه‌های مقابله با پهپاد و سامانه‌های مرزبانی و دوربین‌های حرارتی نیز شرکت کرده است.

 

حجم ویدیو: 8.93M | مدت زمان ویدیو: 00:02:13 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها