کد خبر: 707827
تاریخ انتشار :

هشدار جدی رسایی: مجازات سخت در انتظار مدافعان رژیم صهیونیستی

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم گفت: از مهمترین نتایج عملیات وعده صادق این بود که قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

هشدار جدی رسایی: مجازات سخت در انتظار مدافعان رژیم صهیونیستی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام حمید رسایی منتخب مردم تهران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق گفت: مهمترین دستاوردی که عملیات وعده صادق داشت این بود که جمهوری اسلامی ایران نظام پوشالی رژیم صهیونیستی را با موشک‌هایی که ساخت فرزندان این سرزمین بود شخم زد.

وی اظهار کرد: این عملیات نشان داد که ایران در دفاع از خاک خود با هیچ‌کس تعارف ندارد و اگر تعرضی صورت بگیرد به آن پاسخ می‌دهد.

حجت‌الاسلام رسایی تصریح کرد: در دنیا مقابله با رژیم صهیونیستی برای خیلی‌ها غیرقابل تصور بود، اما ایران به صورت مستقیم و نه با استفاده از نیرو‌های نیابتی این حمله را انجام داد که باعث افزایش غرور ملی در کشورمان شد.

منتخب مردم تهران در مجلس دوازدهم بیان کرد: از مهمترین نتایج عملیات وعده صادق این بود که قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد حتی این عملیات به صورت پنهان و به یکباره انجام نشد و همه می‌دانستند که این عملیات انجام می‌شود لذا وقتی پهپاد‌ها و موشک‌ها شلیک شدند در حقیقت آن کارکرد انسانی را به‌کار گرفتند تا اگر کسی می‌خواهد پناه بگیرد برود پناه بگیرد تا از تبعات انسانی موضوع کم شود.

وی گفت: تمام کسانی که مدافع رژیم صهیونیستی هستند با توجه به اینکه اشغالگر هستند باید مجازات شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها