کد خبر: 709286
تاریخ انتشار :

فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی

توجه توجه ؛ فروش فوری خودرو با آپشن طلایی با شرایط از دم قسط | حراج بهاره مدیران خودرو زیر قیمت نمایندگی با 60 درصد پیش پرداخت + تحویل 45 روزه

در ادامه جزئیات جدید از فروش فوری خودرو با شرایط جدید را بخوانید.

توجه توجه ؛ فروش فوری خودرو با آپشن طلایی با شرایط از دم قسط | حراج بهاره مدیران خودرو زیر قیمت نمایندگی با 60 درصد پیش پرداخت + تحویل 45 روزه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.

فروش ۵ محصول مدیران خودرو از امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ شروع می‌شود.

شرکت صنایع خودروسازی مدیران، که با نام مدیران خودرو نیز شناخته می‌شود، یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد.

این شرکت، مونتاژ کنندهٔ برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد که خودروهای این کمپانی را در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام در بازار ایران عرضه می‌کند.[۱] این شرکت از سال ۱۳۹۹ لوگو خودروهای چری را به لوگو اختصاصی خود تغییر داد. مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تأسیس نمود.

kk

پیکاپ کی‌ام‌سی T8‌ با گیربکس دستی در طرح فروش اقساطی اردیبهشت ماه کرمان موتور به فروش گذاشته شده است. این طرح از روش چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه آغاز شده و در روز 31 اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد. برای ثبت‌نام می‌بایست به وب‌سایت فروش رسمی محصولات کرمان موتور مراجعه کنید.

پیکاپ تی۸ به سه روش اقساط و با قیمت مصوب ۱ میلیارد و 697 میلیون تومان عرضه می‌شود. در روش اول با اقساط ۱۸ ماهه، نخست مبلغ 997,000,000 تومان به عنوان پیش‌پرداخت دریافت می‌شود. تسویه‌حساب به وسیله 6 فقره چک با فاصله سه‌ماهه هر یک به مبلغ 129,201,900 تومان صورت می‌گیرد.

در روش خرید T8 با اقساط ۲۴ ماهه نیز مشتری در ابتدا مبلغ 997,000,000 تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت واریز می‌کند. مابقی پول در قالب ۸ عدد چک با فاصله سه‌ماهه، هر یک به مبلغ 104,354,800 تومان از وی دریافت می‌شود.

در روش سوم با اقساط 30 ماهه، مبلغ پیش‌پرداخت مشابه دو روش قبلی بوده و به 10 عدد چک هر یک به ارزش 80,014,600 تومان احتیاج است. در هر سه روش، نخستین چک می‌بایست در تاریخ 18 آبان 1403 پاس شود. تنها به شرط تسویه نهایی، سند خودرو از رهن شرکت درمی‌آید.

در طرح فروش پیکاپ کی‌ام‌سی T8 ویژه نیمه دوم فروردین‌ماه، این خودرو پس از 60 روز کاری به مشتری تحویل داده می‌شود. اگرچه سود مشارکت و انصراف در این طرح تعریف نشده، ولی جریمه تأخیر به صورت ۳ درصد ماهیانه لحاظ شده است.

جدول شرایط فروش اقساطی جدید کی‌ام‌سی T8 با تحویل 60 روزه و اقساط بلند مدت ویژه اردیبهشت 1403

خودرو جک J4

شرایط اقساطی فروش فوری خودرو

قیمت مصوب 1,697,000,000تومان

مراحل پرداخت ۱۸ ماهه ۲۴ ماهه ۳0 ماهه

پیش پرداخت حین ثبت نام 997,000,000 تومان 997,000,000 تومان 997,000,000 تومان

پرداخت‌های آتی 6 فقره چک هر یک به مبلغ 129,201,900 تومان ۸ فقره چک هر یک به مبلغ 104,354,800 تومان ۱0 فقره چک هر یک به مبلغ 80,014,600تومان

مدل 1403

سررسید نخستین قسط 15/ 08/ ۱۴0۳

سود مشارکت/ انصراف صفر درصد

جریمه تأخیر ۳ درصد ماهیانه

رنگبندی سفید، مشکی، قرمز، آبی زنگاری

شرکت کرمان موتور از امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 فروش اقساطی محصولات خود را آغاز خواهد نمود.

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت 2 را ویژه اردیبهشت ماه 1403 از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید.

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1403/02/18 لغایت ساعت 24 روز پنج شنبه مورخ 1403/02/20 و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد.

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد.

رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می گردد .

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

فروش فوری خودرو نقد و اقساط

ثبت نام فروش فوری خودروی جدید بهمن موتور یعنی فیدلیتی پرستیژ از امروز ۵ فروردین ۱۴۰۳ شروع می‌شود.

قیمت ثبت نامی فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ و ۲ به ترتیب ۱.۵۶ و ۱.۵۷ میلیارد تومان اعلام شده است.

این ثبت نام البته ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه نوبت زمستان ۱۴۰۲ است.

حال ثبت نام هنوز شروع نشده پای حواله‌های فیدلیتی پرستیژ با قیمت های عجیب و غریب به آگهی ها باز شد.

قیمت حواله های فیدلیتی پرستیژ از حدود ۴۴۰ میلیون تومان شروع و تا نیم میلیارد تومان هم می‌رسد.

آنطور که به نظر می‌رسد ماجرای حواله فروشی خودرو همچنان در سال ۱۴۰۳ هم ادامه دارد.

پیرو بخشنامه شماره ۱۴۰۲/۱۱۲۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ به اطلاع متقاضیان محترم و عاملیت های مجاز میرساند، امکان تکمیل فرآیند ثبت نام خودرو فیدلیتی جهت بخشی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (طرح عادی)، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت صمت با نوبت زمستان ۱۴۰۲، به صورت آنلاین فراهم گردیده است. همچنین در این مرحله از ثبت نام در صورت تمایل متقاضیان، امکان انتخاب محصولات مطابق ظرفیت شرکت و به شرح جدول شماره ۱ مهیا می باشد. لذا متقاضیان میتوانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۵ لغایت ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ اقدام فرمایند. شایان ذکراست بازه زمانی مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

فیدلیتی پرستیژ در ۲ نسخه ۵ و ۷ صندلی با موتور ۱۰۶ لیتری TGDI، ۱۹۷ اسب بخار قدرت و حداکثر ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور از جدید ترین محصولات بهمن موتور می باشد که ترکیب موتور پر قدرت و گیربکس دو کلاچه تر با سیستم های کنترل کشش (TCS) و پایداری ESC)) رانندگی لذت بخش و ایمنی را برای سرنشین فراهم می سازد.

همچنین این خودرو به سیستم های کمک رانندگی (ADAS) از جمله رادار تشخیص نقاط کور(BSD) ، سیستم هشدار تصادف از عقب (RLTA) و سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط (LDW) و کروز کنترل تطبیقی، مجهز می باشد.

امکاناتی از قبیل فرمان برقی (EPS)، ترمز پارک برقی (EPB)، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی (HAC) و حرکت خودرو در سرازیری ((HDC، نمایش لحظه ای فشار باد تایرها ( TPMS)، ۶ کیسه هوا، صندلی برقی راننده و سرنشین مجهز به گرمکن و سرد کن، صندلی راننده مجهز به حافظه، تنظیم گودی کمر، تعویض دنده الکترونیکی، اهرم تعویض دنده پشت فرمان، سیستم هوشمند باز شدن درب صندوق به کمک پا از دیگر مشخصات این خودرو محسوب می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها