کد خبر: 711198
تاریخ انتشار :

قیمت مرغ | قیمت مرغ امروز

قیمت مرغ گران شد | قیمت مرغ گرم کیلویی چند؟

جزئیات جدید از افزایش قیمت مرغ را با ما دنبال کنید.

قیمت مرغ گران شد | قیمت مرغ گرم کیلویی چند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرنگار شایلین بهبودی:

عضو اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بنابر آمار حداکثر قیمت مصرف مرغ گوشتی سالانه ۲ میلیون و ۴۰۰ تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن است.

محمدعلی کمالی سروستانی، عضو اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: بنابر سیاست وزارت جهاد، افزایش جوجه ریزی ها و تولید در راستای ثبات بازار در دستور کار قرار گرفته است که همواره برای اطمینان از این موضوع که تولیدکنندگان با این سطح تولید زیان نبینند، دریچه صادرات را باز کردیم.

به گفته او، با توجه به سیاست افزایش جوجه ریزی ها، خرید حمایتی در راستای تامین ذخایر داخل باید در دستور کار قرار گیرد و از طرفی هم مازاد تولید به بازارهای هدف صادر شود تا بتوان علاوه بر پایداری تولید درآمد ارزی بدست آورد.

کمالی سروستانی ادامه داد: هم اکنون ظرفیت تولید و زیرساخت های مرغ گوشتی، جوجه یکروزه، کارخانه های جوجه کشی و خوراک دام بیش از ۳ میلیون تن در سال است، در حالیکه مصرف مرغ کشور در حد ۲ میلیون و ۴۰۰ تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن است که به شرط افزایش بهره وری، امکان رقابت در بازارهای هدف وجود دارد.

عضو اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با احتساب مصرف مرغ داخل، جوجه ریزی ماهانه حداکثر ۱۳۵ تا ۱۴۰ میلیون قطعه جوابگوست. هرچند در ماه های مختلف میزان جوجه ریزی ها متفاوت است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها