کد خبر: 711220
تاریخ انتشار :

محمد مهاجری:

قالیباف از یک شخصیت درجه دوم ملی به رده‌های چهارم و پنجم سقوط کرده است!

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: قالیباف که شاید تا مدت‌ها قبل چهره ملی محسوب می‌شد به دلیل تخریب‌های مکرری که به خاطر اشتباهات خود و خانواده‌اش صورت گرفت و همچنین ناتوانی در اداره مجلس، از یک شخصیت درجه دوم ملی به رده‌های چهارم و پنجم سقوط کرده است.

قالیباف از یک شخصیت درجه دوم ملی به رده‌های چهارم و پنجم سقوط کرده است!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد مهاجری در گفتگو با خبر فوری بیان داشت: باید برای مشخص شدن ترکیب دقیق مجلس کمی صبر کرد اما بر اساس برآوردهای اولیه‌ای که تا کنون انجام شده تقریبا سه فراکسیون را می‌توان از الان در مجلس تشخیص داد؛ یکی فراکسیون قالیباف که تعدادی از اصول‌گرایان تندرو هم در آن جای دارند، فراکسیون امنا که در مقایسه با گروه اول تندتر هستند و فراکسیون سوم که ترکیبی از اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان معتدل است.

وی افزود: تصمیم فراکسیون‌های مختلف در بزنگا‌ه‌های سیاسی در رأی دادن یا ندادن به چیزی ممکن است خیلی تاثیرگذار باشد و از این جهت معتقدم مجلس دوازدهم چون بیش از دو فراکسیون دارد تصمیماتش در بسیاری از موقعیت‌ها لرزان خواهد بود.

مهاجری ادامه داد: با توجه به شرایطی که گفتم رئیس مجلس قطعا فردی ضعیف خواهد بود و صرفا ربطی به ۳ فراکسیون ندارد زیرا در حال حاضر چهره‌ ملی چندان زیادی در مجلس وجود ندارد.

وی اظهار کرد: قالیباف که شاید تا مدت‌ها قبل چهره ملی محسوب می‌شد به دلیل تخریب‌های مکرری که به خاطر اشتباهات خود و خانواده‌اش صورت گرفت و به عقیده من به علت ناتوانی در اداره مجلس، از یک شخصیت درجه دوم ملی به رده‌های چهارم و پنجم سقوط کرده.

او تاکید کرد: حتی رقبای قالیباف در جریان اصو‌ل‌گرا نیز چندان شخصیت‌های بالاتر از او ندارند، نه ذوالنور نه آقاتهرانی و نه نیکزاد شخصیت‌های ملی نیستند و ثانیا در خود مجلس پایگاهی ندارند که بتوانند بیش از ۵۰ درصد آراء نمایندگان را به خود اختصاص دهند.

منبع: خبر فوری

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها