کد خبر: 711339
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

سکوت دولت در برابر ادعای عجیب مومن‌نسب

روح‌الله مومن‌نسب عدم اجرای طرح صیانت را به خاطر احتمال ریزش رای رئیسی دانسته و باعث تعجب است که دولت در مقابل این ادعا ساکت مانده است!

سکوت دولت در برابر ادعای عجیب مومن‌نسب
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - سخنان روح‌الله مومن‌نسب از مقامات ستاد امر به معروف تهران که دولت و رئیسی را به تعلل در اجرای طرح صیانت و سیاسی‌کاری در این باره متهم می‌کند، با واکنش‌های متعددی در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است. حامیان رئیسی از یک سو و منتقدان وی نیز از سوی دیگر به مومن‌نسب انتقاد می‌کنند اما دولتی‌ها ساکت‌اند و پاسخی به ادعاهای مومن‌نسب نمی‌دهند! 

مومن نسب در صفحه توییتر خود نوشته بود: روح الله مومن نسب با انتشار تصویری از پیکر رئیسی نوشت: این عکس، اشکم رو جاری کرد .. از دوستانی که به رئیس جمهور نزدیک بودند می‌خواستم که پشت ساماندهی فضای مجازی باشند! گفتم این فرمان آقاست! می‌گفتند بگذار این یک سال بگذره تا باعث ریزش آرای آقای رئیسی نشه! ... چه کسی باور می‌کرد عمر رئیس جمهور کوتاه‌تر از زمان ریاست جمهوری‌شان باشد؟! راستی ما تا کی زنده‌ایم؟

اینکه ادعای وی چقدر درست و چقدر نادرست است را نمی‌دانیم اما آنچه که مسلم است، بی‌پاسخ گذاشتن این حرف‌ها از سوی دولت زیاد عادی نیست. 

داوود حشمتی در این باره نوشته: «ادعایی که روح‌الله مومن نسب در مورد رئیسی و تیم او دارد، نمی‌دانیم تا چه حد درست است اما، جریان نزدیک به دولت را متهم به درویی برای چند رای غیرحلال کرده. سکوت جریان دولت یا پاسخگویی به او نشان میدهد تا چه اندازه با او همدل هستند.»

سکوت مورد نقد دولت درحالی است که اظهارات مومن‌نسب با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه شد. به عنوان مثال کاربری که از حامیان دولت است، نوشت: «این روز‌ها که همه ایران عزادار شهدای خدمت هستند روح الله مومن نسب با حرف‌هاش نفرت پراکنی میکنه! یعنی یکی نیست با این آقایون برخورد کنه که تو موقعیت‌های حساس کشور هر حرفی رو نزنند؟!»

یک کاربر دیگر هم نوشت: «آقای مومن نسب طبق روال گذشته باز هم شروع به نفرت پراکنی کرده.
سوال اینجاست این افراد با چه مجوزی این اراجیف رو ردیف می‌کنند؟! چرا هیچ‌کس به هزینه‌های اجتماعی و سیاسی که این صحبت‌ها دارن، اعتراضی نداره؟»

ناگفته نماند که تنها منتقد مومن نسب حامیان دولت نیستند. منتقدان دولت و طرح صیانت نیز از کنار این سخنان وی عبور نکرده‌اند. شاهد آنکه یک خبرنگار اصلاح‌طلب با کنایه توییت کرد: روح‌الله مومن‌نسب از مقامات ستاد امر به معروف تهران و از حامیان و طراحان طرح صیانت میگه نزدیکان رئیسی به او گفتند برای اجرای #طرح_صیانت «بگذار این یکسال بگذره تا باعث ریزش رای رئیسی نشود»!

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها