کد خبر: 711362
تاریخ انتشار :

وزیر کشور: شهدا می‌روند تا انقلاب، اسلام و ارزش‌ها بمانند

وزیر کشور گفت: شهدا می‌روند تا انقلاب، اسلام عزیز و ارزش‌ها بمانند و آسمان‌های برافراشته بر سراسر گیتی ندای توحید سر دهند و وحدت و یکپارچگی ایجاد شود.

وزیر کشور: شهدا می‌روند تا انقلاب، اسلام و ارزش‌ها بمانند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، احمد وحیدی در آیین تشییع پیکر مالک رحمتی، استاندار شهید آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: ما در گام دوم انقلاب شهید بزرگ سلیمانی و شهید زاهدی را دادیم و این شهدا نیز به آنها پیوستند.

وی ادامه داد: امروز مردم بزرگوار و شریف مراغه، شهید رحمتی را به محضر حضرت بقیة‌الله اعظم تقدیم کردند. شهید رحمتی بر عهد خود صادق و پایدار بود و به عهد خود عمل کرد و در اجرای آن کوتاهی نورزید.

وی با بیان اینکه این شهید بزرگ امروز ششمین شوط خود را در مراغه عزیز طی کرد، گفت: شوط اول بر دستان پر مهر تبریز و آذربایجان، شوط دوم در قم بر دستان مردم مجاهد قم و در مرقد حضرت فاطمه معصومه(س) و در مسجد جمکران، شوط سوم در تهران و نمازی که رهبر معظم انقلاب بر پیکر ایشان خواندند ، شوط چهارم در خراسان‌جنوبی بر دستان مردم پاک و انقلابی آن دیار و شوط پنجم در مشهد مقدس بر دستان مردم خداپرست و موحد و در کنار وجود مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا طی شد.

وحیدی ادامه داد: این شهید بزرگوار شوط ششم را در مراغه عزیز و شریف طی می‌کند تا در وطن خود بعد از سال‌ها دوری آرام بگیرد و شوط هفتم را بر دستان ملائکه برای رسیدن به اوج سعادت بشری طی می‌کند.

*شَوط به یک دور گردیدن گرد کعبه یا رفتن‌ از صفا به مروه و بالعکس اطلاق می شود.

وی اظهار کرد: این سفرهای سالکان بر دستان مردم مؤمن حکایت از آن دارد که شهید این دیار، شهید مالک رحمتی عزیز، همه‌ی مراحل لازم را برای قابل شدن و برای طی طریق این مسیر انجام داده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها