کد خبر: 711543
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

روزهای پرکار احمدی‌نژاد

دومین ویدئو هم از محمود احمدی‌نژاد منتشر شد و به نظر می‌رسد که وی سخت در حال آماده کردن خود برای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو است.

روزهای پرکار احمدی‌نژاد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - نامزدهای ریاست جمهوری تا چند روز دیگر باید رسما ثبت نام کنند لذا شاهدیم که این‌روزها اغلب چهره‌های سیاسی در پاسخ به گمانه حضورشان در این رقابت‌ها یا می‌گویند که در حال بررسی هستند و یا با سکوت و جواب‌های نامشخص از پاسخ‌گویی طفره می‌روند. 

محمود احمدی‌نژاد اما از آنهایی است که ضمن ندادن پاسخ مجلس درباره کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری خود، از پررنگ شدن گمانه ورودش به این انتخابات لذت می‌برد. همین است که شاهدیم ویدئو پشت ویدئو از او منتشر شده بر این گمانه دامن می‌زند.

هنوز ویدئو پاسخ او به گروه حامیانش در فضای مجازی دست به دست می‌شد که ویدئو دوم از راه رسید! 

وی در این فیلم می گوید: بنده دلم پر از عشق به همه مردم ایران است و هر زمان برای خدمت به مردم و کشور و آرمان‌ها و ارزش های انسانی کاری از دستم برآید، قطعا کوتاهی نخواهم کرد اما همه جوانب باید سنجیده شود.

احمدی‌نژاد که به نظر می‌رسد خود را آماده این دوره ریاست جمهوی می‌کند، گفت: بالاخره شرایط کشور چه از لحاظ داخلی و چه از لحاظ خارجی شرایط ویژه ای است و من هم فقط نفع و مصلحت مردم و کشور را در نظر میگیرم، درحال حاضر بنده درحال بررسی هستم، شما هم دعا کنید آنچه صلاح مردم و کشور است رخ بدهد و این خادم کوچک هم بتواند بهترین تصمیم را به نفع کشور بگیرد.

با توجه به ویدئوهای منتشر شده و رویکرد احمدی‌نژاد او قصد ندارد که در این رقابت‌ها نظاره‌گر باشد، آنچه اما هنوز مبهم است و طی روزهای آتی مشخص خواهد شد این است که وی دوباره نامزد شده و منتظر تایید صلاحیت شورای نگهبان می‌ماند یا در مقام دولت‌سازی برآمده و از یک نامزد انتخاباتی رسما حمایت می‌کند؟ 

اگر خودش پا به عرصه بگذارد که معلوم نیست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند. اگر گزاره دوم را مد نظر داشته باشد اما باید دید که از کدام چهره‌های نزدیک به خود استفاده خواهد کرد و رویکرد شورای نگهبان در مقابل آنها چیست؟ 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها