کد خبر: 711547
تاریخ انتشار :

«نامه نیوز» گزارش می‌دهد

چراغ سبز به لاریجانی/ تمایل رهبری به جبران جفای رفته!

سلیمی نمین می‌گوید: رهبری خواهان اصلاح جفایی است که به لاریجانی شد.

چراغ سبز به لاریجانی/ تمایل رهبری به جبران جفای رفته!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نامه نیوز - علی لاریجانی اگرچه رسما و تا کنون تصمیم خود را برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری تیر ماه اعلام نکرده اما یکی از جدی‌ترین گزینه‌های احتمالی است. برخی افراد در فضای مجازی و رسانه‌ای از ورود وی به این انتخابات می‌گویند اما دفتر او بدون تایید یا تکذیب این گمانه‌زنی‌ها اعلام کرده که اخبار رسمی را فقط باید از آن طریق دنبال کرد! از این رو گمانه نامزدی علی لاریجانی در این انتخابات تا لحظه پایان مهلت ثبت‌نام‌ها روی میز خواهد بود. 

بدیهی است که نام او با توجه به ردصلاحیت در دوره گذشته با اما و اگرهای بسیاری طرح می‌شود. برخی معتقدند که علی لاریجانی که در فقره قبل مقابل ردصلاحیت خود ساکت ماند و غیر از چند نامه‌ ملمو از دلخوری گامی برنداشت، این بار نیز خود را با نظارت‌های شورای نگهبان به چالش نخواهد کشید. برخی دیگر اما معتقد هستند که جفای رفته او بر در دوره قبل جبران خواهد شد! 

اظهارات اخیر عباس سلیمی نمین را در همین راستا می‌توان تلقی کرد. این فعال سیاسی اصولگرا  در گفت‌وگویی از  احتمال گشایش فضای سیاسی برای اصلاح طلبان سخن رانده و گفته: «بعید می‌دانم که مشکلی برای حضور اصلاح طلبان وجود داشته باشد. آقایان جهانگیری، همتی و لاریجانی مشکلی برای حضور در صحنه ندارند. اینکه لاریجانی شخصاً به صحنه بیاید مشخص نیست. رهبری خواهان اصلاح جفایی است که انجام شد.»

جمله آخر سلیمی نمین درباره لاریجانی را شاید بتوان نوعی چراغ سبز به او برای کاندیداتوری در این دوره تلقی کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها