کد خبر: 20431
تاریخ انتشار :

قیمت مصوب برنج‌های خارجی اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه ، نعمت الله ترکی در گفت‌وگو با ایسنا ، گفت: سهم استان تهران از توزیع برنج‌های وارداتی در بازار 5000 تن است که با قیمت مصوب 2800 تومان باید به دست مشتریان برسد.

وی افزود: ناظران ویژه، نظارت بر بازار را در دستورکار دارند و با هر نوع دلال بازی در بازار برنج که منجر به افزایش قیمت آن و فشار به شهروندان شود، به شدت برخورد می‌کنیم.

معاون استاندار تهران اظهار کرد: در حال حاضر بازرسان ویژه تنظیم بازار در 22 منطقه تهران مستقر شده‌اند و نه تنها بر قیمت برنج که بر سایر قیمت کالاهای عرضه شده در بازار نظارت دارند.

ترکی با بیان اینکه هیچگونه مشکلی از لحاظ تامین برنج مصرفی برای استان تهران وجود ندارد، وجود برخی از کمبودها و برخی افزایش غیرمتعارف برنج را ناشی از اقدامات خلاف دلالان عنوان کرد و گفت: هر کجا که گزارشی از احتکار برنج اعلام شود، چوب حراج به آن خواهیم زد.

به گفته ترکی، سرانه مصرف برنج برای هر شهروند تهرانی 40 کیلوگرم است که میزان کل آن برای کل پایتخت 332 هزار تن برآورد شده است و برای کل استان تهران 496هزار تن برآورد شده است.

معاون استانداری تهران در خاتمه گفت : از ابتدای امسال تا امروز 18هزار تن برنج تایلندی ، 17هزار و 39 تن برنج آرژانتتیتی و 18هزار و 220 تن برنج هندی در سطح استان توزیع شده است که میزان کلی آن 37 هزار و 939 تن بوده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها