کد خبر: 51821
تاریخ انتشار :

گفت وگویی با قاضی پس از پیوستن به استقلال

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه ، محمد قاضی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شایعات اخیر مبنی بر حضور دوباره در پرسپولیس صحبت های زیر را انجام داد:
فارس: چه شد که تصمیم گرفتی استقلال را انتخاب کنی؟
در پایان فصل از چند تیم پیشنهادات خوبی داشتم که جا دارد از همینجا از آنهایی که به من لطف داشتند تشکری ویژه کنم.متأسفانه در فصل قبل به دلایلی که الآن نمی‌خواهم در مورد آن حرف بزنم سختی‌های زیادی را کشیدم به همین دلیل این بار سعی کردم شرایط را به دقت بررسی کنم.
فارس:‌ چطور شد که به استقلال رسیدی؟
من سعی کردم یک تصمیم منطقی بگیرم وقتی هم بحث استقلال مطرح شد با خود امیر قلعه‌نویی صحبت کردم و جلسه‌ای داشتم و همه چیز آنجا مشخص شد.او به من گفت از نظر فنی شرایط بازی ام به استقلال نزدیک است و می‌توانی در این تیم حتی آقای گل شوی. این حرف‌هایی بود که سرمربی استقلال امیرقلعه‌نویی به من زد.
فارس: حتما قلعه نویی تو را زیر نظر داشته است؟
بله چند سالی بود من در لیست امیر قلعه‌نویی بودم اما هر سال بنا به دلایلی شرایط برای همکاری فراهم نمی‌شد. با توجه به اینکه مربی تیم اعتقاد به بازی من داشت و پس از صحبت‌ها شرایط استقلال برای همکاری با این تیم فراهم بود این تیم را انتخاب کردم. اینها دلایلی بود که من خیلی راحت و در یک جلسه دوستانه با برخورد خوب فتح‌الله‌زاده استقلال را انتخاب کردم.
فارس:‌ می‌دانستی استقلال مهاجمانی مثل حاتمی و موسوی را دارد و آنها باید از این تیم بروند؟
من اصلاً در جریان این موضوع نبودم و فقط به خاطر اعتقاد مربی استقلال این تیم را انتخاب کردم البته موسوی و حاتمی جزء‌ بازیکنان خوب لیگ ما هستند و آرزوی موفقیت برای دوستان خوب خودم دارم.
فارس: اما ماجرای بازگشتت به پرسپولیس چیست؟
من در زندگی به حرف و قول و قرارم خیلی پایبندم فقط همین!
فارس: پس از اینکه به استقلال آمدی برخورد هواداران این تیم با تو چطور بود؟
از تمام هواداران استقلال به خاطر حمایت‌هایشان در این دو هفته سپاس‌گزارم و بسیاری از بازیکنان استقلال از دوستان خوب من در تیم ملی بودند. امیدوارم با کمک همدیگر قهرمانی استقلال را در آسیا به ارمغان بیاوریم. البته جا دارد تشکر ویژه‌ای هم از رحمتی داشته باشم.
فارس: چطور؟
از مهدی رحمتی که برای حضورم در استقلال تلاش زیادی کرد. جا دارد همینجا از مهدی رحمتی تشکری ویژه داشته باشم. همانطور که می‌دانید الآن احتیاج به تمرکز برای جبران یک سال گذشته دارم.
فارس:‌ در استقلال به آن می‌رسی؟
بله من الآن تمام تمرکزم را برای حضور موفق در استقلال و پس گرفتن جایگاه گذشته خود در تیم ملی دارم و تلاش می‌کنم که انشاالله مسافر جام جهانی باشم. اگر هم الآن حرفی قرار است بزنم و این کار را کرده‌ام فقط درددل با مردم است اما شاید حرف‌هایی باشد که آن را هم گذاشته‌ام به وقت خودش که می‌گویم. الآن تمام فکر و ذکرم موفقیت تیمی است که در آن حضور دارم و از نظر کادر فنی و هواداران را جلب کنم.
فارس: چرا نمی‌خواهی در مورد پرسپولیس حرفی بزنی؟
ببینید یکی از دلایلی که اتفاقات پارسال برای من افتاد این بود که قبل از اینکه مربی انتخاب شود من به پرسپولیس پیوستم ولی امسال با حضور آقای قلعه‌نویی و اعتقاد ایشان به من راحت‌تر کارم را انجام می‌دهم. یکی از اصلی‌‌ترین دلایلی که به جمع آبی‌پوشان اضافه شدم اعتقاد قلعه‌نویی به بازی من بود که مطمئن باشید جبران می‌کنم.
فارس: بحث مالی هم مطرح بود؟
در جلسه‌ای که با فتح‌الله‌زاده داشتم ایشان به من گفت می‌دانم از تیم‌های دیگر پیشنهادهای خوبی داری ولی همه بدانند من استقلال را به دلیل شرایط خاص خودش که می‌تواند برای موفقیت به من کمک کند و انشاالله خدا این فرصت را بدهد که من هم به این تیم کمک کنم انتخاب کردم. از حالا هم تمام تلاش و فکر و ذکرم چه در تمرینات و بازی‌ها موفقیت این تیم است و با تمرینات جدی و تمرکز بالا به این موفقیت فکر می‌کنم تا انشاالله قهرمان آسیا شویم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها