کد خبر: 51972
تاریخ انتشار :

چرا مورینیو قصد داشت کاکا را به لیگ چین یا روسیه بفرستد؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، ریکاردو کاکا در حال حاضر به دلیل کارهای تبلیغاتی خود در کشور چین به سر می برد ولی دوست دارد خیلی زود به اسپانیا بازگشته تا با کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید تیمش دیدار کند.

او تلاش می کند در رئال مادرید باقی بماند زیرا احساس می کند فصل گذشته به دلایلی توسط ژوزه مورینیو از ترکیب تیم بیرون گذاشته شده و مورد بی مهری قرار گرفته است.

کاکا که پیشینه همکاری با آنچلوتی در میلان را دارد سعی می کند از نظر تکنیکی و فیزیکی خود را بهتر از پیش کند تا جایگاهی ثابت در ترکیب مادریدی ها داشته باشد.

یکی از نزدیکان کاکا در مورد شرایط فصل گذشته وی گفت: مورینیو اعتقادی به کاکا نداشت و نمی خواست او را در ترکیب تیم نگه دارد. از طرفی هم نمی خواست او را به تیم های بزرگ اروپایی واگذار کند زیرا این امر موجب تقویت آنها در دیدارهای احتمالی رو در رو می شد. بنابراین تصمیم گرفته بود کاکا را به تیم هایی از لیگ چین یا روسیه بفروشد تا هم خطری در آینده رئال را تهدید نکند و هم پول خوبی از فروش او به تیم های متمول به دست آورده و آن را صرف خرید بازیکنان دیگری کند اما کاکا حضور در آن لیگ ها را نمی پسندید. همین موضوع موجب نیمکت نشینی او در فصل گذشته بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها