کد خبر: 52145
تاریخ انتشار :

وعده احمدی‌نژاد به پرسپولیسی‌ها، حقیقت یا شعار؟

وعده احمدی‌نژاد به پرسپولیسی‌ها، حقیقت یا شعار؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، علی پروین چندی پیش دیداری با محمود احمدی نژاد داشت و نامه ای با امضای پیشکسوتان پرسپولیس به وی داد و طبق آن خواستار واگذاری سهام باشگاه به پیشکسوتان و چند فرد پرسپولیسی که در اقتصاد هم موفق هستند شد.

رئیس جمهور اخیرا جواب این نامه را داد و موافقت خود را با فروش سهام باشگاه پرسپولیس به پیشکسوتان اعلام کرد و قرار است این کار با هماهنگی‌های وزارت ورزش قبل از پایان ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد انجام شود.

احمدی نژاد در پی نوشت این نامه به وزیر ورزش و جوانان آورده است: پیشنهاد بسیار خوبی از سوی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اعلام شده؛ خیلی فوری اقدام، پیگیری و سپس گزارش نهایی را به اینجانب اعلام نمایید.

پیش از این نیز محمد رویانیان اعلام کرده بود که شرکت پیشکسوتان که مورد اعتماد هواداران است، نیز آمادگی خود را برای خرید 49 درصد سهام باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است.

نکته اینجاست که واگذاری سهام باشگاه به پیشکسوتان و هواداران امری بسیار زمان بر است که نیاز به تایید چندین سازمان داشته و بعید به نظر می رسد تا پایان دولت عملی شود.

از سوی دیگر در این نامه عنوان نشده که چند درصد سهام به پیشکسوتان و چند درصد به هواداران و چند درصد نیز به شرکت های خصوصی واگذار شود.

قیمت سهام نیز اعلام نشده تا بیش از پیش به شبهات در مورد این نامه افزوده شود و به نظر می رسد این وعده در حد شعار باقی می ماند و مانند تمام سالهای اخیر به مرحله عمل نخواهد رسید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها