کد خبر: 52333
تاریخ انتشار :

اظهارات بازیکنان تیم والیبال آلمان درباره رویارویی با ایران

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از فارس ، در روزهای اخیر برخی از والیبالیست‌های ژرمن‌ها در مورد رویارویی با تیم ایران که توسط ولاسکو هدایت می‌شود، اظهار نظر کردند.
دنیس کالیبردا اظهار داشت: ‌پس از پیروزی بر روسیه تمام تمرکز خود را معطوف بازی با ایران کرده‌ایم. باید در بازی با ایران مثل گیم پنجم بازی با روسیه باشیم. یعنی با تمرکز بالا بازی کنیم. در آن گیم مسئولیت بیشتری پذیرفتم و مقابل ایران در صورتی که در میدان باشم، باید همینگونه عمل کنم. امیدوارم در این جدال همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم نتیجه بگیریم.
یوخن شوپس، دیگر بازیکن کلیدی والیبال ژرمن‌ها نیز در مورد مصاف با ایران چنین صحبت کرده است: بازی با ایران ادامه مصاف با روسیه است. در جدال با روس‌ها سعی کردیم جلوی اشتباهات گذشته را بگیریم. حالا می‌خواهیم در ایران نیز بدون اشتباه ظاهر شویم و سربلند از زمین خارج شویم. کاری که مقابل تیم قدرتمند ایران به هیچ وجه راحت نیست.
همچنین فیتال هی‌نن نیز عنوان کرد: تیم آلمان نشان داده همیشه از گذشته درس می‌گیرد. مسلما مقابل ایران سعی می‌کنیم نشان دهیم بدون نقص بوده و با تجربه هستیم. فکر می‌کنم تحت این شرایط امکان کسب موفقیت خواهیم داشت. می خواهیم با دو پیروزی مقابل ایرانی‌ها به مرحله نهایی برسیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها