کد خبر: 32262
تاریخ انتشار :

در کمال حیرت منتقدان بازیگر قدیمی سینما در «کاپیتان آمریکا ۲» بازی می کند

در کمال حیرت منتقدان بازیگر قدیمی سینما در «کاپیتان آمریکا ۲» بازی می کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خبرگزاری فارس: رابرت رد فورد در «کاپیتان آمریکا ۲» بازی می کند

به گزارش نامه به نقل از فارس ، جو و آنتونی روسو کارگردانان این فیلم کمیک استریپی ماجراجویانه می‌گویند بسیار خوشحال هستند که ردفورد هم در فیلم آن‌ها بازی می‌کند.

قصه فیلم از آنجایی شروع می‌شود که ابر قهرمانان فیلم پر فروش «آونجرز/ انتقام جویان» پس از نابود کردن کاراکترهای منفی قصه این فیلم، راهی خانه‌های خود می‌شوند.

گفته می‌شود رابرت ردفورد در قسمت دوم «کاپیتان آمریکا» ، در نقش یکی از فرماندهان مقر مرکزی ابر قهرمان‌های قصه «آونجرز» بازی خواهد کرد.

تهیه کنندگان فیلم تا این لحظه، هیچ توضیحی درباره نقش و کاراکتر رابرت ردفورد نداده‌اند و این نکته، باعث کنجکاوی بسیار زیاد رسانه‌های گروهی شده است.اما برخی از منابع نزدیک به پروژه می‌گویند او قرار است در نقش کلنل ریک استونر بازی کند. این مقام بلند پایه نظامی ، به نوعی رئیس معنوی کاراکتر کاپیتان آمریکا است.

کریس ایوانز هم در قصه فیلم در نقش استیو راجرز/ کاپیتان آمریکا بازی می‌کند. او یک افسر نظامی است که در مواقع خطر تبدیل به ابر قهرمانی به نام کاپیتان آمریکا می‌شود.

کلید فیلم برداری فیلم -که با نام «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» جلوی دوربین خواهد رفت -ماه مه زده خواهد شد.این فیلم برای نمایش عمومی در ماه آوریل سال 2014 آماده می شود.

بحث حضور رابرت ردفورد در این اکشن ابر قهرمانانه و کمیک استریپی ، باعث تعجب و حیرت اهل فن و منتقدان سینمایی شده است.

آن‌ها می‌گویند اصلاً تصور آن را نیز نمی‌کردند که این بازیگر کلاسیک و ضد جنگ -که در یک دوجین فیلم غیر متعارف و مستقل بازی کرده است -بازی در یک فیلم اکشن مردم پسند و تجاری را قبول کند.

ردفورد که مدیر و موسس جشنواره فیلم‌های مستقل ساندنس هم هست ، شهرت خود را برای بازی در درام‌های اجتماعی و سیاسی دارد و تا به حال، روی خوش به فیلم‌های پر خرج و پر سر و صدای هالیوودی نشان نداده بود.

تازه‌ترین فیلم او «شرکتی که تو حفظ می‌کنی» که حال و هوایی سیاسی و اجتماعی دارد، ماه ژوئن به روی پرده سینماهای جهان می‌رود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها