کد خبر: 32265
تاریخ انتشار :

سرقت ناکام منجر به قتل مسلحانه شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از فارس ، محمد کوچکزایی اظهار داشت: سارقان مسلح در یکی از روستاهای شهرستان زهک که قصد سرقت یک کیف دستی حاوی وجه نقد را از یکی از شهروندان داشتند به جرم قتل مسلحانه تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

وی افزود: یکی از شهروندان شهرستان زهک که به منظور انجام کار اداری در حالی که یک کیف دستی حاوی وجه نقد را با خود حمل می‌کرد به یکی از روستاهای شهرستان زهک مراجعه کرد.

وی افزود: این شهروندان در میان راه توسط چند سارق مسلح که با نقشه قبلی وی را تعقیب می‌کردند به قصد سرقت کیف پول مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سارقان مسلح که با مقاومت صاحب کیف پول مواجه شدند با شلیک گلوله اسلحه تپانچه‌ای نیت شوم خود را اجرایی کردند و قصد داشتند از محل متواری شوند که بدنبال صدای شلیک گلوله اهالی روستا خود را به محل سرقت رساندند.

کوچکزایی افزود: سارقان که با حضور اهالی روستا عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با رها کردن کیف پول و با تهدید سلاح متواری شدند.

وی بیان داشت: بدنبال اعلام خبر این تیراندازی بلافاصله اکیپ‌هایی از ماموران انتظامی به محل جنایت اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد مالباخته بر اثر اصابت گلوله به شدت مجروح شده و به بیمارستان منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک اظهار داشت: مالباخته بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات و خونریزی قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد و بدنبال این جنایت پرونده این قتل مسلحانه در پلیس آگاهی زهک روی میز کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیمی مجرب از ماموران مجرب پلیس آگاهی زهک رسیدگی به این پرونده جنایت را در دستور کار خود قرار دادند و با اقدامات تخصصی و فنی و چهره نگاری قاتلان فراری موفق شدند ظرف 12 ساعت دو قاتل فراری به نام های صالح . ب و امیر . ق را شناسایی و دستگیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیس برای دستگیری همدست دیگر این دو قاتل و سارق مسلح ادامه دارد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها